بادیگارد لاکچری، ساعتی ۱۰ میلیون تومان!

By | ۱۴۰۰-۱۰-۱۱

اگر امنیت اجتماعی و نظارت بر همه عرصه‌های آن به‌ طور کامل برقرار شود، پدیده‌هایی مانند بادیگاردهای عملیاتی یا تشریفاتی آن هم در بخشی که اصلا نیازی به آنها نیست، ظهور پیدا نمی‌کنند.

استخدام محافظ برای چهره‌ها و افراد ثروتمند، قانونی است یا غیرقانونی؟

روزنامه همشهری نوشت: «فقط کافی است کمتر از یک ساعت در فضای مجازی با کلیدواژه «بادیگارد آقا و خانم» دنبال تامین نیرو برای تشریفات مراسم یا محافظت از افرادی خاص باشید. فهرستی متنوع از انواع شرکت‌های تشریفاتی و لوکس مقابل چشمان‌تان نقش می‌بندد که با اسکرول آنها می‌توانید نمونه مورد پسندتان را انتخاب کنید. از بادیگاردهای خوش‌استایلی که بیشتر جنبه نمایشی و شو در کنار سلبریتی‌ها دارند تا هیکل‌درشت‌هایی که چندتایی وسیله بازدارنده و کوچک، جایی در لباس‌هایشان به بهانه اعتماد و امنیت بیشتر مخفی کرده‌اند.

این شرکت‌ها خدماتشان را از ساعتی ۷۰۰ هزار تومان تا چند دَه میلیون تومان ویژه برگزاری مهمانی‌های لاکچری می‌فروشند! خدماتی که فاعل‌شان اغلب به چند رشته ورزشی و رزمی مسلطند و به گواهی مدارکی مهر و موم شده، دوره‌هایی را نیز در خارج از کشور گذرانده‌اند. حضور روزافزون بانوان در این کسب‌وکار متفاوت، ابعاد تازه‌ای را به‌ وجود آورده که در گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان مرتبط آن را بررسی کرده‌ایم.

رفتار غیرقابل پیش‌بینی طرفداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *