طرح تبدیل ایران به کره شمالی در آستانه سال ۱۴۰۱ آیا ملت ایران اجازه خواهند داد به این تاریک اندیشان

By | ۱۴۰۰-۱۲-۰۴

تصمیم این گوسفند ولایی برای هشتاد میلیون ایرانی
حامیان طرح صیانت به دنبال اعمال فیلترینگ گسترده‌تر و پس از آن جایگزینی برخی اپلیکیشن‌ها هستند. یکی از اپلیکیشن‌های پیشنهادی اپلیکیشن روبینو است که قرار است جایگزین اینستاگرام شود.این اپلیکیشن را یک شرکت‌ وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اداره می‌کند. ستاد اجرایی فرمان امام، بزرگ‌ترین هلدینگ اقتصادی وابسته به دفتر رهبر جمهوری اسلامی است.

یک کارشناس داخلی به روزنامه فرهیختگان گفته: اگر در جامعه با هر کدام از مردم صحبت کنید، هیچ‌کس نسبت به تصویب این طرح صیانت برداشت خوبی ندارد، یعنی در حال حاضر این طرح کارکرد ندارد، چون پشتوانه سرمایه اجتماعی ندارد.

وی نسبت به پیامدهای اجتماعی این اقدام هشدار داد و گفت: یکی از تصمیماتی که در مجموعه دستگاه های حاکمیتی گرفته می‌شود، اصطلاحا پشت درهای بسته است، و این رویکردی خطرناک است.

فیلم زیر: آخوند حسین میرزایی، نماینده مجلس ولایت و موافق طرح صیانت درباره نمونه جایگزینی اینستاگرام می گوید: جایگزین‌های زیادی برای اینستاگرام و واتس‌اپ وجود دارد. “کیو کیو” و “اسکایپ” جایگزین خوبی برای اینستاگرام هستند. مطمئن باشید مردم به ما اعتماد می‌کنند و اینستاگرام را زمین خواهیم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *