حمید فرخ‌نژاد: بادها از تغییر فصل خبر می‌دهند!

By | ۱۴۰۱-۰۹-۲۳

حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سرشناس سینمای ایران با انتشار تصویری در استوری اینستاگرام خود نوشت: «بادها خبر از تغییر فصل می‌دهند! پشت کردن ارباب چینی به شما یک پیام مهم دارد؛ آنها دیگر روی اسب بازنده شرط بندی نمی‌کنند. به‌زودی منتظر رویت انگشت شصت ارباب پوتین هم باشید.»

اشاره آقای فرخ‌نژاد به سفر رهبر چین به عربستان و بیانیه مشترک دوکشور در خصوص جزایر سه‌گانه است که با واکنش جمهوری اسلامی همراه بود. در این بیانیه چین نه تنها از ایران خواسته که با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند تا به پرسش‌ها و تردیدها پیرامون برنامه هسته‌ای پاسخ داده شود که حتی همصدا با کشورهای عربی، اتهام «دخالت ایران در امور داخلی کشورهای منطقه» را به رسمیت شناخته و از تهران خواسته است به این اقدامات پایان دهد.

همچنین پکن با ورود به مسئله جزایر سه‌گانه و ادعای مقام‌های اماراتی در خصوص ابو‌موسی، تنب‌بزرگ و کوچک، جانب کشورهای عربی را گرفته و از «تلاش‌های امارات برای حل این مسئله» استقبال کرد.

آقای فرخ‌نژاد همچنین ساعاتی پیش در یک استوری دیگر با انتشار آهنگ: «بیزارم از دین شما، نفرین به آیین شما» و تصویری نوشت: «حکومت کودک‌کش مرده دزد»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *