پیوستن ۱۴ زندانی به اعتصاب غذای خشک آرمیتا عباسی در زندان کچویی

By | ۱۴۰۱-۱۰-۱۴

روز دوشنبه ١٢ دی‌ماه، ١۴ تن از زندانیان زندان کچویی که در جریان اعتراضات سراسری بازداشت شده‌اند، در اعتراض به عدم رسیدگی به پرونده‌هایشان و همچنین عدم رسیدگی پزشکی به اعتصاب غذای خشک آرمیتا عباسی پیوستند.
فاطمه نظری‌نژاد ٣٩ ساله اهل کرج، در تاریخ ١٢ آبان‌ماه در جریان برگزاری مراسم چهلم حدیث نجفی بازداشت و به زندان کچویی کرج منتقل شد، وی در طی مدت بازداشت به بیماری‌های گوارشی مبتلا شده و وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

الهام مدرسی ٣٢ ساله، نقاش اهل سنندج و ساکن کرج، در تاریخ ١١ آبان‌ماه در منزل خود بازداشت و به زندان کچویی منتقل شد، وی در دوران بازجویی مورد شکنجه‌ی شدید جسمانی و روحی قرار گرفته و از اتهامات وارده به این زندانی می‌توان به «خرابکاری در تاسیسات»، «اختلال در نظم و آسایش عمومی»، «تحریک مردم به قصد کشتار» و «تبلیغ علیه نظام» اشاره کرد.

فاطمه مصلح‌حیدرزاده، ٢٩ شهریورماه در آغازین روزهای خیزش سراسری بازداشت و به زندان کچویی کرج منتقل شد، از اتهامات وارده به این زندانی اطلاعی در دست نیست.

نیلوفر شاکری اهل زنگان و ساکن کرج، ١٩ مهرماه با یورش نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت و به زندان کچویی کرج منتقل شد. براساس گفته‌های مادر این زندانی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، نیلوفر شاکری وضعیت جسمانی مناسبی نداشته و بر اثر شکنجه و ضرب‌وشتم دچار خونریزی داخلی شده و اتهامات سنگینی به این زندانی زده‌اند.

مرضیه میرقاسمی ٢٩ ساله و حسابدار یک شرکت خصوصی و تنها سرپرست مادر بیمارش در تاریخ ١ مهرماه با یورش نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت و تحت شکنجه‌های جسمی و روحی شدید مجبور به اعترافات اجباری علیه خود شده است.

فاطمه جمال‌پور ٣٧ ساله اهل کرج و مادر و تنها سرپرست دو کودکش در تاریخ ١۴ آبان‌ماه در جریان اعتراضات سراسری در کرج بازداشت و در یک دادگاه آنلاین به ۵ سال حبس محکوم شد.

حمیده زراعی ٣٧ ساله دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت مالی دانشگاه علوم تحقیقات در ١٢ آبان‌ماه در مراسم چهلم حدیث نجفی بازداشت شده و به زندان کچویی منتقل شد.

نیلوفر کردونی ٢۶ ساله اهل گوهردشت کرج و مادر یک کودک خردسال در روزهای آغازین خیزش انقلابی در ٢٧ شهریورماه بازداشت و به زندان کچویی منتقل شد، وی در یک دادگاه آنلاین به ۵ سال حبس محکوم شد.

سمیه معصومی در جریان اعتراضات سراسری در تاریخ ١٢ آبان‌ماه در در مراسم چهلم حدیث نجفی در کرج بازداشت و به زندان کچویی منتقل شد.

فاطمه حربی ٣٨ ساله و مادر یک کودک ٨ ساله در جریان اعتراضات سراسری و به دلیل برداشتن روسری در داروخانه‌ی محل کارش بازداشت و به زندان کچویی منتقل شد، وی در یک دادگاه آنلاین به ۵ سال حبس و ٢ سال تبعید محکوم شد.

انیسه موسوی در آبان‌ماه و در جریان اعتراضات سراسری به همراه مادرش در کرج بازداشت و به زندان کچویی منتقل شدند. از اتهامات وارده به این زندانی اطلاعی در دست نیست.

ژاسمین حاج‌میرزامحمدی دانش‌آموخته‌ی گرایش سفال و سرامیک دانشگاه سوره در جریان اعتراضات سراسری در ١٢ آبان‌ماه در مراسم چهلم حدیث نجفی در کرج بازداشت و به زندان کچویی منتقل شدند. وی در دادگاه انقلاب به تحمل ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *