یک نماینده مجلس: با تغییر وزیر ورزش، کابینه رئیسی باید دوباره رأی اعتماد بگیرد

By | ۱۴۰۲-۰۲-۲۸

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به این‌که تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند، به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مسلم صالحی روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت افزود: اگر وزیر ورزش نیز تغییر کند، به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس رأی اعتماد دریافت کند، به همین خاطر ممکن است که بحث استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نشود.

طی ماه‌های گذشته انتقادات گسترده‌ای از عیسی زارع‌پور به خاطر قطعی گسترده اینترنت و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مطرح شده و زیان‌های مالی آن برای کسب‌وکارها نیز «هنگفت» توصیف شده است.

آقای صالحی در ادامه گفته است: «با توجه به حجم مشکلات اقتصادی و معیشتی که در زندگی مردم وجود دارد، خیلی نشنیده‌ام که ارتباطات مورد دغدغه نمایندگان باشد».

اظهارات او درباره احتمال تغییر وزیر ورزش در حالی است که خبرگزاری ایرنا اخیرا گزارش داده بود که بحث تغییر وزیر ورزش منتفی شده و سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز هفته گذشته درباره احتمال استیضاح شدن چند وزیر دیگر گفت:‌ بحث استیضاحی مطرح نیست، وگرنه بلافاصله به ما خبر می‌دهند.

بالگرد حامل حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان ایران، اوایل اسفند پارسال سقوط کرد و پس از این‌که حال او وخیم اعلام شد برای مدتی در بیمارستان بستری بود. گرچه رسانه‌های ایران می‌گویند که حال آقای سجادی رو به بهبود بوده و سر کار خود نیز حاضر شده، ولی او چندان در انظار عمومی ظاهر نشده است.

با استفاده از گزارش خبرگزاری ایلنا، ایسنا، ایرنا/د.خ/ک.ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *