اظهارات بی سابقه و شوکه کننده محمد جواد مظفر: آقای رفیق دوست که تا یک زمانی پرتقال و موز وارد میکرد، ناگهان شد وارد کننده سلاح

By | ۱۴۰۲-۰۷-۰۹

اظهارات بی سابقه و شوکه کننده محمد جواد مظفر: آقای رفیق دوست که تا یک زمانی پرتقال و موز وارد میکرد، ناگهان شد وارد کننده سلاح آقای موسوی اردبیلی گفت اگر ما تجربه داشتیم در خرمشهر ادامه نمیدادیم.

 کل حرف من اینست که سیاست جنگی ما غلط بود. پیامهایی از طرف کشورهای منطقه بود که حاضر بودند خسارت جنگ را بپردازند و این موضوع تمام شود. مطلبی را شنیدم که شاید غلط باشد: شنیدم که امام خواب دیده بود که صدام به او گفته سلام و امام گفت که امسال کار صدام تمام است.

بنابر این اسم سال ۶۵ را گذاشتند سال سرنوشت نهایی.  تمام خسارات جانی و مالی و اقتصادی و صنعتی را در قبل از ۶۵ و بعد از آن ببینید که بالاترین خسارات اقتصادی، شهید و مجروح را بعد از سال ۶۵ داشتیم.

من معتقدم ما شدیم بازیچه کارخانجات اسلحه سازی جهان و قاچاقچیان اسلحه و بازی خوردیم. به اعتقاد من جنگ ایران و عراق به نفع اسرائیل بود.

دو قدرت نظامی بزرگ منطقه تضعیف شدند. سلاح از قاچاقچیان میخردیدنند، جعبه را باز میکردند میدیدند موشک ناقص است و سرشان را کلاه گذاشتند و میلیونها دلار اینطور ضرر کردیم.

جوانی اعتماد آقای رجایی خراسانی را جلب میکند و ۲۰ میلیون دلار میگیرد تا سلاح مورد نیاز را تامین کند، تمام آن ۲۰ ملیون دلار رفت برای مسعود رجوی.  

بخشی از مناظره فتح‌الله جعفری و محمد جواد مظفر با موضوع «چرا جنگ، هشت ساله شد؟!»

مناظره کامل و بدون سانسور همینک در کانال یوتیوب عبدی مدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *