تلویزیون منوتو از احتمال تعطیلی خود در پایان ژانویه ۲۰۲۴ خبر داد

By | ۱۴۰۲-۰۸-۲۲

شبکه تلویزیونی خصوصی منوتو، مستقر در لندن، با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به مشکلاتی که در تأمین بودجه با آن روبه‌روست، از احتمال تعطیلی فعالیت خود تا پایان ژانویه ۲۰۲۴، اوائل بهمن ماه، خبر داد.

در بیانیه‌ای که به امضای کیوان و مرجان عباسی، بنیانگذاران این شبکه در روز ۱۳ نوامبر، ۲۲ آبان، منتشر شد، به طور قطعی به تعطیلی این شبکه اشاره نشده ولی آمده است که در صورتی که این شبکه «مجبور به پایان کار خود باشد»، چنین اتفاقی «زودتر از آخرین روز ماه ژانویه سال آینده نخواهد افتاد».

پخش ماهواره‌ای تلویزیون منوتو از اکتبر سال ۲۰۱۰ آغاز شد. این شبکه تلویزیونی که محور اصلی آنها تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده بود، خیلی زود جای خود را بین مخاطبان داخل ایران باز کرد.

«بفرمایید شام»، «آکادمی گوگوش»، و «استیج» چند نمونه از برنامه های این شبکه تلویزیونی در سال‌های گذشته بود که توجه بسیاری از مخاطبان ایرانی را به خود جلب کرد، اما این شبکه فعالیت خود را تنها به تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده محدود نکرد، و مستندهای تاریخی تولیدشده در این شبکه هم بسیار مورد توجه بود.

هنوز مشخص نیست در صورت تعطیلی فعالیت‌های این شبکه تلویزیونی، آیا فعالیت منوتو در شبکه‌های اجتماعی هم ادامه خواهد یافت یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *