انتشار ویدیو کلیپی از دانشجویان دختر دانشگاه الزهرای بوشهر , دانشجویی که این ویدئوی شاد را در دانشگاه بوشهر تهیه کرده تهدید شد

By | ۱۴۰۳-۰۱-۲۰

به دنبال انتشار ویدیو کلیپی از دانشجویان دختر دانشگاه الزهرای بوشهر که فارغ‌التحصیلی خود را با موسیقی محلی و رقص جشن گرفته‌اند، رئیس این دانشگاه تهدید به تعقیب قضایی دانشجویان کرد. این ویدیو کلیپ با استقبال گسترده‌ای بین کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

رئیس دانشکده الزهرا بوشهر با تهدید دانشجویان گفته: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد.

وی گفت: ۸ نفر ازدانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه با تهیه فرم لباس فارغ‌التحصیلی در بافت قدیم بوشهر اقدام کرده و بامیکس آن جشن با سردرب دانشگاه این موضوع را بوجود آورده‌اند.

در این فیلم، تعدادی از دانشجویان که لباس مراسم فارغ‌التحصیلی پوشیده‌اند، با ترانه‌ای از «عرفان طهماسبی» به شادی می‌پردازند.

توضیحات رئیس دانشگاه در حالی است که به وضوح، مشخص است تعداد این دانشجویان، بیش از تعداد مورد اشاره است و بخشی از کلیپ نیز در دانشگاه ضبط شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *