شهاب الدین حائری شیرازی: جمهوری اسلامی در دو راهی تغییرسیاست های منطقه ای یا نابودی

By | ۱۴۰۳-۰۱-۲۴

در صورت عدم تلافی حمله به سفارت ایران در دمشق که به ترور بلندپایه ترین نظامیان ایران در منطقه انجامید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

مسئله این است که اگر ج ا تغییر در سیاست خارجی منطقه ای ندهد، این اسرائیل است که به زدن سفارتخانه اکتفا نخواهد کرد و ایران را نمدمال می کنند. اول تأسیسات اتمی را به بهانه ای که با ادامه فعالیتهای منطقه‌ای ایران به دست می‌آید، می زنند و بعد همینطور تا ایران ناگزیر از جنگ و رویارویی شود.

الان وقت تصمیم گیری است بین تغییر سیاست منطقه ای یا ادامه ماجرا جویی و طبعا انتقام از مسئله سفارت ایران در دمشق.

اگر گزینه اول اتفاق بیافتد ساعت صفر توسعه ایران رقم خواهد خورد، همانگونه که در چین با مرگ مائو و تغییر سیاستهای اقتصادی رقم خورد.

اگر گزینه دوم رقم بخورد اما جنگی بی انتها که به نابودی تمام زیرساختهای ابتدا نظامی و سپس اقتصادی ایران منجر خواهد شد، رقم خواهد خورد.

اسرائیل اگر چند موشک هم بخورد با کمک آمریکا و اروپای زخم خورده از مشارکت ایران در جنگ اوکراین، تثبیت می شود و ج ا ا شبیه حکومت صدام می شود پس از حمله اول غرب به حکومت صدام در حمله صدام به کویت، حکومتی که بر تَلی از خاک بر قرار ماند.

اکثریت مردم با سیاست منطقه ای ج ا که به تحریم و فقر و فلاکت ملت و عقب ماندگی اقتصادی و تخریب محیط زیست و….انجامیده موافق نیستند.

کاش گزینه اول انتخاب شود تا ایران بماند و این همه خسارت تحمیل نشود به این مردم مظلوم، این تغییر هم به نفع مردم و مملکت است هم منطقه و هم نظام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *