امام جمعه کارزون با سلاح گرم به هلاکت رسید

By | ۱۴۰۳-۰۸-۰۴

رسانه‌های ایران از تیراندازی یک فرد به محمد صباحی، امام جمعه کازرون پس از نماز جمعه در مسجد این شهر خبر داده‌اند. رسانه‌ها ابتدا اعلام کرده بودند که او کشته شده اما بعد خبر را تغییر داده و گفتند که او در اتاق عمل است

آخوند صباحی امام جمعه خامنه‌ای در کازرون روز جمعه ۴ آبان توسط فردی مسلح به سلاح گرم کشته شد. خبرگزاری های حکومتی از انتقال وی به بیمارستان خبر دادند و نوشتند که او به هلاکت رسیده است.

با توجه به تدابیر شدید امنیتی در نماز جمعه های حکومتی به نظر می رسد که فرد ضارب باید یکی از افراد مورد اعتماد امام جمعه باشد.

خبرگزاری سپاه پاسداران – فارس نوشت: ظهر امروز چهارم آبان‌ماه بعد از برگزاری نماز جمعه در شهرستان کازرون، حجت‌الاسلام صباحی، امام جمعه این شهرستان مورد سوءقصد قرار گرفت.

فرد مهاجم پس هدف قرار دادن صباحی، با همان اسلحه اقدام به خودکشی کرد. بنابر گزارش صدا و سیما، «بررسی اولیه» نشان می‌دهد انگیزه‌ ضارب «شخصی» بوده است.

شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که امام جمعه کازرون پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

شهر کازرون در غرب استان فارس است و مرکز آن حدود ۱۶۰ کیلومتر با شیراز فاصله دارد.

محمد صباحی از آبان سال ۱۳۹۸ و در پی کشته شدن محمد خرسند،‌ امام جمعه پیشین کازرون به این سمت منصوب شده بود.

محمد خرسند، امام جمعه پیشین کازرون خرداد سال ۱۳۹۸ حین بازگشت از مراسم احیای شب قدر با ضربات چاقو به قتل رسید. شهریور ماه همان سال یک نفر به جرم قتل او در ملاءعام اعدام شد.

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) نوشت: محمد خرسند توسط فردی در مقابل منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به‌دلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون کشته شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *