حمله مسلحانه به مأموران نیروی انتظامی در «گوهر کوه» سیستان و بلوچستان دست‌کم ۱۰ کشته برجا گذاشت

By | ۱۴۰۳-۰۸-۰۵

-اسکندر مؤمنی وزیر کشور جمهوری اسلامی شنبه پنجم آبان‌ماه اعلام کرد مأموران نیروی انتظامی در محور «گوهرکوه» شهرستان تفتان در حال گشت‌زنی بودند که مورد حمله قرار گرفتند. تیمی متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت مأمور بررسی ابعاد این حمله شدند.
-پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، «اشرار مسلح» با گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان درگیر شدند.
-هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را عهده نگرفته است اما یک «منبع آگاه» به کیهان لندن می‌گوید، پاسگاه گوهر کوه خاش برای جمع آوری اتباع افغان استفاده می‌شد.

در پی حمله مسلحانه به ماشین گشت نیروی انتظامی در شهرستان تفتان در استان سیستان و بلوچستان ۱۰ مأمور کشته شدند.

محل درگیری مأموران نیروی انتتظامی و افراد مسلح حوالی تفتان

اسکندر مؤمنی وزیر کشور جمهوری اسلامی شنبه پنجم آبان‌ماه اعلام کرد مأموران نیروی انتظامی در محور «گوهرکوه» شهرستان تفتان در حال گشت‌زنی بودند که مورد حمله قرار گرفتند. تیمی متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت مأمور بررسی ابعاد این حمله شدند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، «اشرار مسلح» با گشت انتظامی پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان درگیر شدند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را عهده نگرفته است اما یک «منبع آگاه» به کیهان لندن می‌گوید، پاسگاه گوهر کوه خاش برای جمع آوری اتباع افغان استفاده می‌شد.

پایگاه خبری «حال وش» ویدیویی از حضور مردم اطراف ماشین‌های نیروی انتظامی پس از حمله افراد مسلح منتشر کرد.

به گفته منابع حال‌وش «در ورودی شهر گوهرکوه افراد مسلح به دو ماشین نظامی از جمله یک تویوتا هایلوکس نیروهای انتظامی پاسگاه این شهر حمله کردند.»

برخی کانال‌های تلگرامی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گویند عامل این حمله «جیش العدل» است، برخی دیگر از منابع عامل حمله را داعش دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *