بیانیه شهروندان لواسانی خطاب به امام جمعه لواسان: انتقاد از کوه خواری ستاد نماز جمعه تا سکوت در مورد فساد و  تخلفات

By | ۱۳۹۷-۱۲-۲۰

به گزارش ایلنا شهروندان لواسانی با صدور بیانیه ای پرده از برخی تخلفات در لواسان برداشتند، محورهای مهم بیانیه به شرح زیر است:

* ما شهروندان لواسان خوشحالیم که مسئولان شهر با تخلفات از هر مدل و نوعی برخورد کنند و تا اینجای کار با مسوولان و از جمله امام جمعه محترم همراه هستیم اما کلی گویی و تعارض در گفته‌‌ها و برخوردها را نه شایسته می‌دانیم و نه می‌پذیریم.

* ما مردم لواسان پشت سر مسوولان در بحث مبارزه با فساد و رانت‌خواری ایستاده‌ایم اما این موضوع برایمان جای سوال دارد که چرا در چهار سال گذشته امام جمعه محترم سکوت کرده‌اند؟ مگر پرونده شهرک‌های باستی و کلاک متعلق به شش ماه یا یک سال گذشته است؟ برای ما جای بسی تاسف دارد که در مورد این دو شهرک چرا فقط به ذکر نام مناطق یاد شده بسنده شده است و هیچ ذکری از عاملان این فساد، مدیران متخلف و … نشده است؟

* شهرک باستی و ساخت‌ و سازهای صورت گرفته در آن به سال 1382 برمی‌گردد و امام جمعه محترم لواسان نیز بیش از 4 سال است که در این کسوت مشغول به خدمت می‌باشد اما تاکنون هیچ صحبتی در خصوص تخلفات صورت گرفته در این منطقه نشده است جز در چند ماه اخیر!

* آیا این انصاف است که همه این تلاش‌ها نادیده گرفته شود و اما دیگران جرات نداشته باشند که حتی بپرسند چگونه ستاد اقامه نماز جمعه لواسان بدون اخذ مجوزهای قانونی و لازم از شهرداری اقدام به ساخت سوله می‌کند.

* حرف ما مردم لواسان آن است که چرا محل زندگی شما بر خلاف امام جمعه فقید این شهر در بین مردم لواسان نیست و هر گاه شهروندان به دفتر شما برای رفع و رجوع مشکلاتشان مراجعه می‌کنند با این پاسخ مواجه می‌شوند که حاج‌آقا در تهران تشریف دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *