هشدار جانشین فرمانده کل سپاه به اسرائیل: اگر شعله جنگ جدیدی ایجاد شود، محو خواهید شد

By | ۱۳۹۷-۱۱-۱۲

 حسین سلامی امروز در اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید  با بیان به اینکه ممکن است هنوز سوال باشد که چرا ما از سوریه حمایت کردیم، تصریح کرد: ما سرنشینان یک سفینه هستیم، اگر قدرت ما تکثیر شود، ساختارهای قدرتی شکل خواهد گرفت که بر منطق انقلاب ما عمل می‌کند. این همان شکل‌دهی به ضلع جدیدی از هندسه قدرت است و موجب می‌شود که دشمن ما عزیمت کند اما دستاوردی نداشته باشد. این مخاطرات به فرصت‌ها تبدیل شد.
ایسنا:
جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: امروز شما جغرافیای جهان اسلام را نگاه کنید، در لبنان، سوریه، عراق، ایران، یمن و فلسطین ساختارهای عملیاتی قدرت شکل گرفته، ساختارهایی که امروز در جنگ هستند. در گذشته اسرائیل زیر سنگباران فلسطینی‌ها بود اما امروز هر نقطه‌ای از اسرائیل از شمال، شرق و غرب در تقاطع آتش است این یعنی پتانسیل برای ممات. امروز در سوریه لشگرهای بزرگی از تمام جهان اسلام شکل گرفته است و ظرفیت را برای ممات این نظام نامشروع به خوبی ایجاد کرده است. اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند تا عملیات‌های مذبوحانه انجام داده و موازنه را به هم بزنند که تا حدودی ترس روانی را جبران کنند.

هر جنگی محو رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت

جانشین فرمانده کل سپاه  گفت: ما به اسرائیل هشدار می‌دهیم که اگر شعله جنگ جدیدی ایجاد شود، محو رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت. در این صورت قبل از اینکه آمریکا به فریاد آن‌ها برسد، نابود شده‌اند. به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما هم نیستند و فرصت نخواهند داشت، به شکلی که قبرستانی برای دفن جنازه‌های خود نخواهند یافت. آن‌ها باید مراقب خود باشند. آن‌ها هر چیزی را که طراحی کرده‌اند، در عمل خلاف آن انجام شده و باید بدانند که تهاجم محدود به جنگ محدود منجر نخواهد شد و باید در انتخاب گزینه‌ها دقت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *