ابراهیم نبوی: وقتی حکومت از گلوله استفاده می‌کند، راهی برای اصلاح از درون باقی نمی‌گذارد؛ باید با آن مبارزه کرد / من دیگر به اصلاحات اعتقادی ندارم

By | ۱۴۰۰-۰۴-۳۱

من بیست و پنج سال به اصلاحات اعتقاد داشتم و بر اساس اعتقادم رفتار کردم. حالا به این نتیجه رسیده‌ام که باید به شیوه‌ای دیگر که به خواسته‌های مردم نزدیکتر باشد، باید با حکومت مبارزه کرد. تلاش من در انتخابات ۱۴۰۰ مرا به این نتیجه رساند که جامعه ایران خواسته‌های بسیار عمیق‌تر و اساسی‌تر دارد که باید در یک جبهه فراگیر ملی به دنبال آن رفت.

سالها این فکر در ذهنم بود، ولی هنوز به اصلاح امیدوار بودم، حالا در پی کوششی دیگرم. معتقدم اکثر نیروهایی که به تمامیت ارضی، دموکراسی، جدایی دین از سیاست، عدالت اجتماعی و حفظ اقلیم ایران معتقدند، باید در جبهه‌ای فراگیر متحد شوند و در کنار مردم قرار بگیرند.

ای کاش می‌شد با رفرم مملکت را به سوی بهبودی و رفاه و عدالت و حفظ ایران عزیز پیش برد، ولی حکومت وقتی برای کسی که فقط آب سالم برای کشاورزی و دامش می‌خواهد از گلوله استفاده می‌کند، راهی برای اصلاح از درون حکومت باقی نمی‌گذارد. ضمن تائید تلاش هر کسی که برای آزادی و دموکراسی و عدالت و تمامیت ارضی ایران مبارزه می‌کند، دارم در کنار جمعی از دوستان کوشش تازه‌ای را آغاز می‌کنم. به زودی بیشتر سخن خواهم گفت و در جریان کارهای تازه من و دوستانم قرار خواهید گرفت.

فیسبوک نویسنده

One thought on “ابراهیم نبوی: وقتی حکومت از گلوله استفاده می‌کند، راهی برای اصلاح از درون باقی نمی‌گذارد؛ باید با آن مبارزه کرد / من دیگر به اصلاحات اعتقادی ندارم

  1. اکبری

    شما و امثال شما یان بودید. اگه هر کسی انتقادی از روی حسن نیت میکرد. ب صورت قله ای و در روزنامه های صبح امروز ،آزادگان ،جامعه و……‌. چنانفضا را آلوده میکردید .چرا ک شمایان ایمان داشتید .هرچه دروغ بزرگتر باشد.باورش آسانتر ه ، آقای نبوی عبدی بورقانی حجاریان زید آبادی اصغر زاده میر دامادی و صد ها عوامفریب و ریا کار ،ریاکارانه هم مردم و هم نظام را با بازی الفاظ تضعیف میکردید. . تا نظرها را بخود جلب کنید .تا کیسه هایتان پر گردد. نه ب مردم نه ب وطن و نه ب نظام باور داشتید. شمایان دست و زبان شارلاتانها ی بزرگ را هم بستید. حال آمدید برای خالی نشدن کیسه هایتان حرفهای زمان پسند برگزیده اید. ننگ بر شمایان از پدر معنوی تان تا خبر نویس چون هزاران شما ها در کسوت کارشناس بی بی سی ،ایران اینتر نشنال و……..ک همه نفرت انگیزید .وسوپر شیاد .کاری ک باید بکنید. اینه ک کاسه کوزه تان را جمع کنید. مردم آزاده ی ایران از شمایان بیست سال هست ک گذشته اند .شرم برشما ،ک همه را بخصوص خودتان را ب بازی گرفته اید..روز پاسخگویی خواهد رسید. بازی تو ،بازی اکبر گنجی ،بازی علی افشاری بازی کار بازی آرامش ،بازی هزاران دلقکی چون شمایان. بسه دیگه اگر کمی غیرت و اخلاق دارید. مردم ما بهترین مردمان هستند. اگه شمایان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *