وضعیت عجیب یکی از محله های پرتردد تهران؛ می ترسیم در خیابان راه برویم/ شب ها از ترس مغازه را زود می بندیم!

By | ۱۴۰۰-۱۰-۲۲

اگر ساکن تهران باشید حتما گذرتان به محله تهرانپارس افتاده است، منطقه 4 شهرداری تهران که یکی از محله های نسبتا قدیمی شهر به حساب می آید و در شمال شرق پایتخت واقع شده است. تهرانپارس بر اساس آمار یکی از پرتراکم ترین و شلوغ ترین مناطق شهر تهران به حساب می آید.

به گزارش عصر ایران، سایت “نواندیش” با ذکر این مقدمه نوشت: “طی ماه ها و سال های اخیر براساس آمار نیروی انتظامی کیف قاپی و دزدی به دلیل مشکلات معیشتی به شدت رو به افزایش رفته است تا جایی که چندی پیش فرمانده انتظامی از مردم خواست در برابر زورگیری مفاومت نکنند، متاسفانه این کیف قاپی، موبایل قاپی یا زورگیری که پیش از این عمدتا مناطق جنوبی و حاشیه ای شهر را در بر می گرفت حالا دیگر شرق و غرب و شمال و جنوب نمی شناسد.

تهرانپارس و مشخصا چهارراه تیرانداز که حدفاصل فلکه اول و سوم تهرانپارس است به یکی از بورس های کیف قاپی و موبایل قاپی تبدیل شده تا جایی که کسبه و مردم از در آوردن موبایل یا حتی راه رفتن در پیاده رو های این منطقه هراس دارند، تعدادی از کسبه و مخاطبان نواندیش که ساکن این منطقه هستند در پیام هایی خواستار پیگیری موضوع از جانب ما شدند و به همین منظور خبرنگار اجتماعی نواندیش برای گفتگو با آن ها به این منطقه از تهران سری زد و با تعدادی از کسبه این منطقه در مورد مشاهدات شان گفتگویی ترتیب داد:

یکی از کسبه قدیمی چهارراه تیرانداز درباره مشاهدات خودشان از سرقت های این منطقه می گوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *