چرا سلاح ضدهوایی در اطراف گور خمینی؟

By | ۱۳۹۸-۰۳-۱۱

هشدار جدی فرمانده سپاه تهران به اخلال‌گران در مراسم ارتحال خمینی موشک‌های هاگ آماده برخورد با هر تهدیدی هستند/ هر رفت و آمدی را تحت نظر داریم

سایت حکومتی خبرآنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به برگزاری سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز سه شنبه، از استقرار سامانه پدافند هوایی هاگ در اطراف حرم امام خمینی(ره) خبر داد.

اهم اظهارات پاسدار یزدی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید:

«امنیت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را از سر مرزها تامین خواهیم کرد»، در پوشش ۱۰ کیلومتری اطراف مرقد امام این امنیت فشرده‌تر می‌شود و هر رفت و آمدی تحت نظر خواهد بود. تا امروز هیچ اتفاق امنیتی نیفتاده و گزارشی از سوی نهادهای امنیتی مسئول ارائه نشده است، اما دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی آماده برخورد با هرگونه تهدید احتمالی هستند.

*به کسانی که ممکن است تصور کنند می تواند اخلالی در نظم و امنیت مراسم امسال داشته باشند توصیه می کنم که وقت خود را هدر ندهند؛ چراکه نیروهای امنیتی با اقتدار با هر موردی برخوردی جدی خواهند داشت.

*سامانه های پدافند هوایی و موشک‌های هاگ در اطراف حرم آماده برخورد با هرگونه تهدیداتی است. علت حضور قرارگاه پدافند هوایی و سیستم‌های جنگ الکترونیک، مبارزه با ریز پرنده ها به دلیل احتمالاتی بوده که پیش بینی شده است. تاکنون گزارشی از پرواز این نوع پرنده ها نداشتیم، اما با استقرار سامانه های پدافندی، علاوه‌ بر تامین امنیت، توانمندی و توانایی خود را در معرض نمایش خواهیم گذاشت.