سرلشکر سلامی: جنگ جدید‌ رژیم صهیونیستی را در معرض تهدید تمام عیار ‌قرار می‌دهد‌ / مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارند‌‌

By | ۱۳۹۸-۰۵-۱۷

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما در یک جنگ تمام عیار با قدرت‌های بزرگ هستیم گفت: مطمئنیم‌ آمریکایی‌ها ‌‌علاقه‌ای به جنگ با ایران ندارد‌ چرا که ‌جنگ جدید‌ رژیم صهیونیستی را در معرض تهدید تمام عیار ‌قرار می‌دهد‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در جمع پاسداران استان در حسینیه ثارالله کرمانشاه اظهار داشت: خوشحالم در جمع سپاهیانی هستم که برای عزت و سربلندی و استقلال میهن اسلامی تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیری در این خطه مهم و در این دیار ارزشمند انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: همانطور که همه برادران کاملا بر اوضاع مسلط ‌هستند و می‌دانید که ما امروز در یک جنگ تمام عیار با قدرت‌های بزرگ در عالم درگیر هستیم.

سلامی افزود: ائتلافی از شیاطین عالم در قالب‌های کوچک و بزرگ به هم پیوسته‌اند و ما را تحت حداکثر فشارهای سیاسی، اقتصادی، عملیات روانی، تهاجمات فرهنگی، حصر اقتصادی و حتی فشارهای امنیتی و تهدید و ارعاب نظامی قرار می‌دهند.

سلامی بیان کرد: همه قدرت‌های بزرگ جبهه استکبار بر قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران متمرکز شده‌اند و ما امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره انقلاب و نظام و ملت هستیم و این یک واقعیت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اما در کنار این واقعیت به ظاهر سخت و تلخ یک حقیقت شیرین و دلنشین و یک بشارت دل‌انگیز شکل گرفته‌ و آن این است که خورشید دشمن به مغرب خود نزدیک شده‌ و دشمن رو به زوال است.

وی گفت: ما از طرفی شاهد افول این تمدن ویرانگر در مغرب عالم هستیم و در نقطه مقابل آن شاهد درخشش و ترنم خورشید پرفروغ اسلام بر نقطه مرکزی سپهر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عالم هستیم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: چنانچه به تاریخ گذر بزنیم و امروز را مقطعی از یک تاریخ سرنوشت ساز بدانیم هنوز دشمن قدرتمند است، هنوز بزرگ‌ترین قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد، هنوز بزرگ‌ترین قدرت اقتصادی عالم است، هنوز سیطره رسانه‌ای و فضای مجازی و فرهنگی او برتر است و در بسیاری از کشورها و نهادهای سیاسی هنوز سیطره سیاسی دارد.

فرمانده کل سپاه افزود: البته این نگاه برای لحظه‌ای است که به صحنه نگاه می‌کنیم اما با نگاه به روند، دشمن در حال پیر شدن و همه این برتری‌ها در حال فرسوده شدن است و یک افسردگی سیاسی، خستگی، فرسایش و افول و زوال را در تمام ارکان قدرت دشمن می‌بینیم.