واکنش کاربران به سیاست گداپروری حکومت ملایان

By | ۱۳۹۹-۰۲-۰۱

کمک نقدی و توزیع اسکناس ده هزار تومانی میان کارگران روزمزد توسط امام جمعه ایرانشهر واکنش‌های شدید کاربران را به دنبال داشت.

ویدئویی از شجاع‌الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر در فضای مجازی منتشر شده (فیلم زیر) که در اقدامی با ماشین شخصی به میان کارگران روزمزد رفته و به عنوان کمک بین آنها اسکناس‌های ده هزار تومانی توزیع کرده است؛ فیلمبرداری از این اقدام و انتشار آن با واکنش‌های بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران بسیاری اقدام امام جمعه ایرانشهر را با هر نیتی تحقیرآمیز و نفرت‌انگیز می‌خوانند و معتقدند کارگران حرمت دارند و نیازی به ضبط فیلم و انتشار آن در فضای مجازی نبود. این کاربران در حالیکه از این اقدام متحیرند عنوان می‌کنند اشکال در ساختار توزیع ثروت کشور ایران و در اختیار گذاشتن بودجه‌های بی‌حساب و کتاب نزد افراد حقیقی و حقوقی مختلف است که باعث ترویج سیستم گداپروری می‌شود تا پول مردم را با منت و خفت به خودشان بازگردانند و محبوبیت بیشتری در میان مردم پیدا کنند.

علاوه بر این انتقادات جمعی از کاربران عنوان می‌کنند در حالیکه در روزهای اخیر هفت نانوایی در کرج به علت گرفتن پول نقد تعطیل شده‌اند، امام جمعه ایرانشهر این چنین پول نقد در میان کارگران توزیع می‌کند که می‌تواند ناقل خاموش ویروس کرونا باشد و تعداد زیادی را به کرونا مبتلا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *