نماینده مجلس: آقای رئیسی این مدل حکمرانی شما دَردی را درمان نمی کند/ یعنی کسی پیدا نمی شود چند خط بنویسند و به شما بدهند شما از رو بخوانید؟

By | ۱۴۰۰-۰۸-۱۲

محمود احمدی بیغش در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور گفت: آنچه اینجانب را وادار به این نطق نموده، شرایط خاص کشور بعد از روی کار آمدن دولت جدید است که به نظر می‌رسد با توجه به رویکردهای دولت محترم و احاطه یک نوع بی‌برنامگی و قضاوت‌های مایوس کننده در سطح جامعه، نیاز است از سر دلسوزی به رئیس جمهور محترم و با انگیزه یادآور شوم؛ مهم ترین مساله در باب رفتارهای دولت، عدم برنامه محوری در سیاست‌های کوتاه مدت دولت است که جای پردازش و نقد منصفانه دارد.

به گزارش فارس، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور افزود: ارزیابی اولیه از اقدامات شما نشان می‌دهد که تمام این رفتارها بویژه سفر به استان‌ها عمدتا تسکین محور است، نه درمان محور، زیرا این مدل حکمرانی نشانی از درمان مشکلات ندارد.

نماینده شازند در مجلس یازدهم تصریح کرد: از سوی دیگر وجود ضعف شدید در ادبیات گفتمانی جنابعالی در عرصه‌های مختلف، به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و دستاویز قرار گرفتن این ادبیات در شبکه‌های متعدد اجتماعی و رسانه‌های داخلی و خارجی زیبنده کشور نیست و شایسته است هر چه سریعتر نسبت به اصلاح این روند اقدام نمایید.

وی در ادامه یادآور شد: آنگونه که پیداست در دولت شما نیز پدیده مقدادیسم همان نقش غلطی را ایفاء می‌کند که آشناییسم در دولت روحانی ایفاء می‌کرد. مگر در کشور قحط الرجال علمی و سیاسی داریم که در نهاد ریاست جمهوری چهار نفر از اساتید برجسته دانشگاهی کشور دیده نمی‌شوند که حداقل در مناسبات رسمی چند خط بنویسند و به شما بدهند تا این همه شاهد گفتمان ضعیف و بحث برانگیز غیر علمی و غیر استنادی از شما نباشیم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *