پخش تازه‌ترین اعتراف اجباری صدف صفرزاده در جمهوری اسلامی: خانم معلم

By | ۱۴۰۱-۱۱-۳۰

صدف صفرزاده، معلم قایٔمشهری که به دلیل پخش یک کلیپ در کلاس درس و همخوانی دانش‌آموزان با آن اخراج شده بود با انتشار ویدیویی از مردم و «مقامات بالا» معذرت خواهی کرد. (فیلم زیر)

در این ویدیو که به سیاق اعترافات اجباری در جمهوری اسلامی تهیه شده و در آن آثار اضطراب و ترس در چهره صدف صفرزاده دیده می‌شود او می‌گوید هیچ سنخیتی با شبکه‌های خارجی ندارد و این «اشتباه» به دلیل کم تجربگی او روی داده است.

صدف صفرزاده، همچنین گزارش‌ها در مورد بازداشت خود و خانواده‌اش را تکذیب کرده و می‌گوید که در صحت و سلامت به سر می‌برد.

او همچنین در این ویدیوی مغذرت‌خواهی اجباری می‌گوید اخراج نشده چون کارمند مدرسه دولتی نبوده است.

او می‌گوید قصد بی حرمتی و توهین به مقدسات را نداشته و امیدوار است با نگاه «پدرانه» مقامات مشکل او حل و فصل شود.

بعد از انتشار ویدیٔویی از دانش‌آموزان کلاس خانم صفرزاده که در آن ترانه «گنگستر شهر آمل» در حضور معلم او همخوانی می‌شد، مدیر آموزش و پرورش مازندران از اخراج این معلم و احتمال «لغو مجوز مدرسه» خبر داده بود.

حسین کمالی از ترانه‌ای که توسط دانش‌آموزان قایٔمشهری همخوان شده بود به عنوان «آهنگ مبتذل» نام برد و گفت که «بر اساس تصمیم و رای شورای نظارت آموزش و پرورش استان مازندران به مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شده و احتمالا مجوز فعالیت این مدرسه لغو خواهد شد».

مصطفی بابایی، مسیٔول روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نیز در پی انتشار این ویدیو در تویٔیتی از فضای شاد کلاس با عنوان شکسته شدن «حرمت کلاس» و «هنجارها» نام برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *