مسمومیت مدارس دخترانه در اصفهان، تبریز، مشهد و کرمانشاه

By | ۱۴۰۲-۰۱-۲۲

حمله با گاز شیمیایی روز سه‌شنبه نیز در مدارس عمدتا دخترانه چند شهر از جمله اصفهان، تبریز، کرمانشاه، مشهد، کامیاران و گناوه ادامه داشت.

براساس ویدئوهای ارسالی به صدای آمریکا و شبکه‌های اجتماعی، در شهر شاهین شهر اصفهان، مدارس دخترانه انصاری، طلوع، آل یاسین، شایان، مسعود باقری، محمد نصری و منوچهر انصاری هدف حمله قرار گرفتند.

شاهدان عینی از مدرسه دخترانه انصاری گفتند مسئولان مدرسه، در را بستند و حتی اجازه زنگ زدن دانش آموزان به خانواده را نمی‌دادند. همچنین در یک ویدئو که از مدرسه آل یاسین شاهین شهر منتشر شد، خانواده‌ها در نهایت در مدرسه را شکستند تا به دانش آموزان دختر کمک کنند. آنها می‌گویند مسئولان مدرسه در را بسته بودند و اجازه خروج دانش آموزان دختر را نمی‌دادند. در مدرسه شایان هم دو آمبولانس اعزام شد اما هیچ کدام ماسک اکسیژن نداشتند.

در شهر مشهد، به دبیرستان دخترانه رحمت در مشهد حمله شیمیایی شد.

در کرمانشاه دبستان دخترانه شیما مرادی مورد حمله قرار گرفت.

ویدئوی کوتاهی از حمله به مدرسه دخترانه «انقلاب اسلامی» در تبریز روز سه شنبه منتشر شد که آمبولانس مقابل مدرسه قرار دارد.

در شهر گناوه در استان بوشهر، مدارس زینب و عترت و حجاب هدف حمله گاز شیمیایی قرار گرفتند. برخی از این مدارس پیش از سال جدید هم هدف قرار گرفته بودند.

سایت خبری هه‌نگاو همچنین گزارش داد به دبیرستان دخترانه خدیجه کبری در شهر اشنویه و مدارس دخترانه ۱۷ شهریور، فاطمه زهرا و فهمیده در کامیاران نیز حمله با گاز شیمیایی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *