نیروهای امنیتی دو برادر و دختر فاطمه سپهری،‌ زندانی سیاسی، را بازداشت کردند

By | ۱۴۰۲-۰۷-۰۷

خسرو علی‌کردی، وکیل دادگستری، اعلام کرد محمدحسین و حسن سپهری، برادران فاطمه سپهری، و حمیده مهدوی معین، دختر این زندانی سیاسی، روز پنجشنبه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

یک روز پیش‌تر اعلام شده بود که خانم سپهری از زندان وکیل‌آباد مشهد به اورژانس بیمارستان قائم منتقل شده و محمدحسین سپهری صبح روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که بعد از آنژیوگرافی مشخص شد که خواهرش نیاز به «عمل فوری قلب باز» دارد.

او همچنین گفت خواهرش را در بیمارستان دیده و او گفته به علی خامنه‌ای این پیام را برسانید که «تا علف هرزی که سال ۵۷ در ایران رشد کرد را از ریشه‌ درنیارم، دست بردار نیستم».

به نظر می‌رسد نیروهای امنیتی بعد از انتشار این ویدئو، محمدحسین سپهری را همراه با برادرش و دختر فاطمه سپهری بازداشت کرده‌اند.

پیام فاطمه سپهری از بیمارستان به خامنه‌ای: علف هرز جمهوری اسلامی را از ریشه خواهیم کَند

محمدحسین سپهری، معلم و فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه با انتشار عکسی از گزارش آنژیوگرافی ‎#فاطمه_سپهری در بیمارستان نوشت که نتیجه آنژیوگرافی حاکی از آن است که دو رگ از سه رگ اصلی قلب خانم سپهری بیش از ۹۵ درصد گرفتگی دارد و باید سریعا عمل قلب باز انجام دهد.

“امروز برای خواهرم فاطمه سپهرى در بیمارستان قائم مشهد عمل آنژیوگرافی انجام گرفت و مشخص شد نیاز به عمل فوری قلب باز دارد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *