نماینده همدان: ۱۶ هزار میلیارد تومان در بانک سرمایه غارت شد/  ورود ۱۱۰۰ کانتینر کالای قاچاق از مبادی رسمی کشور

By | ۱۳۹۷-۰۹-۱۸

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ورود ۱۱۰۰ کانتینر کالای قاچاق از مبادی رسمی کشور خبر داد و گفت: اگر جیبمان را ببندیم، دهانمان باز می‌شود.

به گزارش مهر؛ امیر خجسته ظهر دیرور، در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز همدان با اظهار به اینکه بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ کانتینر کالای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور شده است، گفت: باید با تمام توان در مقابل این فساد و احقاق حقوق مردم بایستیم.

خجسته بابیان اینکه اگر جیبمان را ببندیم، دهانمان باز می‌شود، اظهار کرد: امروز مردم از فساد عصبانی هستند و نباید در مقابل آن سکوت کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از مبارزه به فساد ما را تهدید کردند و در حال حاضر پرونده مربوط در شعبه ۷ دادگستری تهران مفتوح و در حال رسیدگی است، گفت: امروز مردم زیر بار فشار اقتصادی استخوانشان خردشده است.

16 هزار میلیارد تومان در بانک سرمایه غارت شد

وی با اشاره به اینکه نماینده و مسئولان باید پاک باشند تا بتوانند به مبارزه با فساد بپردازند، اعلام کرد: در بانک سرمایه که متعلق به فرهنگیان است 16 هزار میلیارد تومان غارت شد تحقیق و تفحص در این راستا انجام شد و پای بررسی این موضوع ایستادم، برای مقابله با فساد در بانک دی، بانک مرکزی، گمرک، بنیاد شهید و غیره نیز محکم ایستاده‌ایم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تهدیداتی قرار گرفته‌ام، مطرح کرد: برای مبارزه با مفاسد آبروی خودم را نیز می‌گذارم و از تهدیدها باکی ندارم چرا که شفافیت اصل موضوع است و اگر شفافیت داشتیم امروز وضعیت کشور این‌گونه نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *