اروپاگردی هادی رضوی با پول بیت‌المال به همراه خانم منشی/پای خبرگزاری فارس هم به پرونده داماد شریعتمداری باز شد

By | ۱۳۹۸-۰۲-۳۰

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سیدمحمدهادی رضوی برگزار شد.

* قهرمانی نماینده دادستان در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سیدهادی رضوی:

* رضوی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ضمانتنامه دریافت کرده است.

* وی ۱۰۷ میلیارد تومان از بانک سرمایه و ۱۰۴ میلیارد تومان هم از بانکهای دی، اقتصادنوین، مسکن، تجارت و صادرات دریافت کرده است.

* رضوی با وجود تمام گزارشهای منفی خانم رام توانسته ۶۰ میلیارد تومان برای شرکت فاطمی وام بگیرد.

* رضوی با تسهیلاتی که اخذ کرده ملک و ماشین خریده و همان املاک را به رهن بانک برده و پول آقای امامی را گرفته و به او پس داده است.

* پول‌های امامی را نیز به حساب شرکتهای کارتن خواب ریخته است.

* او در این درخواست مدعی شده که مشغول به کار بازرگانی است، آیا خرید ملک و ماشین کار بازرگانی است؟

* قراردادی به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان با شماره ثبت شرکت مهرگان‌کالای پیام به بانک ارائه کردند که شماره ثبت درج شده در قرارداد با شماره ثبت شرکتها مغایرت دارد و این قرارداد جعلی است.

* آقای رضوی ابتدا گفتند که فاکتورها را درصدی خریده‌ام و بعد هم مدعی شد که دشمنی به نام خانم خلیلی دارد که فاکتورها را در پرونده او گذاشته و الان هم از دنیا رفته است.

* رضوی گوشت را می‌گیرد، در بازار می‌فروشد، پولش را به جیب می‌زند و ریالی هم به شرکت دولتی پشتیبانی امور دام نمی‌دهد و چکش هم برگشت خورد.

* ۷۸ هزار و ۳۵۰ متر مربع ملک در نوشهر خریدند که شامل۳ ویلای لوکس برای رضوی، دلاویز و امامی است. ملکی در خیابان آفریقا به مساحت ۴۵۰ متر خریدند در خیابان احمد قصیر، یک ملک ۵ طبقه‌ای به مساحت ۲۶۰ متر در هر طبقه خریدند به اسم منشی‌شان خانم زهرا شریف‌کاظمی ملک خریداری و رهن کرده‌اند و بی‌ام‌و ایکس ۴ برای او خریده است، دو ملک در خیابان فرشته از آقای امامی خریده است با پول معلم‌ها خودرو مازراتی، بنز اف ۵۰۰، سوزوکی، تویوتای راوفور و موتورسیکلت ان‌دی‌اگوستا خریداری کرده است.

* رضوی مدعی است که تسهیلات او برای سرمایه در گردش بوده است؛ نه آقای رضوی، این تسهیلات برای گردش بوده است شما ۱۰۰ ورود و خروج به کشور داشته‌اید و به کشورهای ترکیه، ایتالیا، آلمان، اتریش، امارات و اوکراین سفر کرده‌اید و در مواردی با خانم شریف‌کاظمی با هم بوده‌اید و مبالغی را برای خرید ارز برای این سفرها اختصاص داده‌اید.

* پرونده شما آن‌طور که وانمود می‌کنید سیاسی نیست بلکه اقتصادی است و شما مفسد اقتصادی هستید و با تمام مفسدان اقتصادی به شدت برخورد می‌شود. ما شما را داماد نتانیاهو نمی‌دانیم و برخلاف آنچه فکر می‌کنید، آدم مهمی نیستید و فقط یک مفسد اقتصادی هستید.

* رضوی: امروز آقای قهرمانی هرچه بی‌احترامی کرد، سکوت می‌کنم چون حق اعتراض ندارم ولی مستنداتی دارم که به دادگاه ارائه می‌دهم تا کذب اظهارات او مشخص شود. اتفاقا هم منش سیاسی من با کسی که مرا به او منتسب می‌کنید تفاوت دارد و هم جریان سیاسی که در آن هستم، با آن جریان فرق می‌کند. 

ایلنا: