واکنشها به نامه آملی لاریجانی به محمد یزدی

By | ۱۳۹۸-۰۵-۲۸

 ضرغامی هم منتقد آملی‌ لاریجانی شد؛ افشای مخزن‌الاسرار چه نسبتی با مصلحت نظام دارد؟

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به نامه آملی لاریجانی خطاب به شیخ محمد یزدی در توییت خود نوشت:

معنای «احقاد» بدریه و حنینیه، که در اطلاعیه دفتر آقای ‎آملی لاریجانی و در دفاع از آقای ‎طبری آمده بود را نمی‌دانستم. امروز دانستم!

فقط مانده‌ام که افشای این مخزن الاسرار چه نسبتی، با مصلحت نظام دارد!
————————-
دعوای دو مرتجع قضایی بر سر ارثیه پدری

مسعود اخترانی تهرانی وکیل دادگستری:
در نامه آملی لاریجانی به محمد یزدی گفته سال ۹۷ نزدیک ۱۷ میلیون پرونده در قوه قضائیه رسیدگی شده و این افتضاح بزرگ را دستاورد خودش میداند!

اگر هر پرونده را بطور میانگین دارای دوطرف در دعوی مطروحه قلمداد کنیم ۳۴ میلیون نفر بصورت مستقیم تو محاکم قضایی تحت ریاست لاری دوندگی کردند ،بماند که طرفین دعوی به حق‌شان رسیدند یا خیر اما باید در نظر گرفت که این حدود افراد هر کدام خانواده درجه یک ۳ تا ۵ نفره هم دارند که با این حساب کل مردم کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم در محاکم قضائی تحت ریاست لاری دنبال حق‌شان بودند!!

این نه تنها دستاورد قضایی نیست بلکه بزرگترین شکست برای جامعه‌ای است که بی‌سوادان هدایت آن را عهده‌دار هستند. وقتی قوانین یک کشور درست نباشد باید شاهد چنین آمار افتضاحی باشیم.

سوال این است که کشورمان ایران ارثیه پدری کدام‌تان است که غصب کردید و چپاول می‌کنید؟
—————————-
منافع دعوای دو شیخ برای انقلاب

بنده اتفاقا دعوای دو شیخ را مفید می‌دانم برای انقلاب!! چون آن‌چه اداره مملکت با آن مرتبط است واقعیت است.

چه خوب است مردم بدانند شیخ یزدی نه حواس دارد نه تقوی و نه سواد و بدون این سه، نه صلاحیت نشستن بر کرسی شورای نگهبان را دارد و نه ریاست جامعه مدرسین.

به نظر بنده خوب است مردم بدانند کسی که مسئول عدالتخانه مملکت بوده، دارد با زبردستی از زیر دست فاسد خود دفاع می‌کند و با مغالطه بدنبال توجیه کاخ سازی در این وضع فقر و فلاکت است.

چه اشکال دارد مردم بدانند چنین شخصی صلاحیت نشستن بر سه کرسی ریاست قضا وعضویت شورای نگهبان و ریاست مجمع تشخیص را ندارد؟

اینکه امور مملکت اینچنین در هم پیچیده از سرِ دادن مسئولیت به افراد ناصالح است. آیا حوزه افراد باسواد و عادل و انقلابی کم دارد؟! چه معیاری باعث می‌شود یزدی حواس پرت بر این‌همه مجتهد دقیق النظر و البته خیرخواه انقلاب مقدم داشته شود؟ و چه معیاری صادق لاریجانی با چنین مشکلاتی را در گلوگاه های نظام حفظ می‌نماید؟ / شهاب‌الدین حائری