نصب پرچم اسراییل بر روی پلی در شهر تهران!

By | ۱۳۹۹-۰۹-۱۸

تصاویری که در شماری از شبکه های اجتماعی فارسی زبان انتشار یافته، نشان می دهد که گروهی از ایرانیان برای سپاس گویی به دولت اسرائیل، که هلاکت محسن فخری زاده به آنها نسبت داده شد، پرچم ملی اسرائیل را روی یکی از پل های هوایی تهران پارس نصب کرده اند. (فیلم زیر)

روی این پرچم به انگلیسی نوشته شده: “موساد سپاسگزاریم”

یک کاربر توییتر به طنز نوشته است: “ما که قدس رو نگرفتیم اما اونا تهران پارس رو گرفتن.”

کنجکاوی در مورد جزئیات هلاک شدن محسن فخری زاده سرپرست بخش آماد در برنامه های اتمی رژیم ایران، همچنان مورد بحث و کنجکاوی قرار دارد. آقای منشه امیر با استناد به منابع اطلاعاتی که با آن ها مشورت کرده است، این احتمال را مطرح ساخت که ادعای فرماندهان سپاه پاسداران دایر بر این که حمله به کاروان حامل فخری زاده توسط تیربارهایی که از طریق ماهواره به کار می افتادند صورت گرفته چندان هم بعید نیست. آقای منشه امیر گفت که چنین تیربارهایی وجود دارد که با برنامه ریزی انجام شده از پیش، می تواند افراد در حال حرکت را شناسایی کرده و به سوی آن ها به طور دقیق شلیک کند.

آقای منشه امیر که شب گذشته (دوشنبه) در برنامه هفتگی تلویزیونی از لوس آنجلس سخن می گفت، تایید کرد که امکان سوار کردن تیربار ها به روی یک وانت بار و پنهان کردن آن ها در زیر توده ای از الوار، کاملا شدنی و قابل اجرا می باشد و این تیربارها را می توان با فرمان از راه دور، و از جمله از طریق ماهواره فعال کرد.

فاکس نیوز پیش تر در گزارشی از هلاکت پاسدار فخری‌زاده گفته بود محسن فخری‌زاده به همه چیز از ”مرد شبح“، و ”پدر“ بمب قریب‌الوقوع تا فرمانده تسلیحاتی تهران و “ریسمان فراگیر“ به ‌سمت آروزهای هسته‌ای … نامیده شد.

این منبع افزود: فخری‌زاده کسی بود، که در یک مجتمع حافظت شده زندگی می‌کرده و ۲۴ ساعته حفاظت می‌شد و چنین ارزش بالایی برای رژیم ایران داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *