رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران: مردم مراسم خود را در کارواش‌ها برگزار می‌کنند

By | ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران می‌گوید که به خاطر بسته بودن تالارهای پذیرایی در پی شیوع کرونا، «مردم مراسم خود را حتی در کارواش‌ها برگزار می‌کنند».

تالارهای پذیرایی در ایران همچنان جزو اصنافی هستند که اجازه فعالیت ندارند

خسرو ابراهیم‌نیا روز سه‌شنبه ۲ دی در گفت‌وگو با برنامه «پارک شهر» رادیو تهران با بیان این‌که تالارها اجازه فعالیت ندارند اظهار داشت: «مسئولان، مردمی را که می‌خواهند مراسم داشته باشند به خانه‌ها، باغ‌ها، پارکینگ‌ها و حتی کارواش‌ها سوق داده‌اند».

او افزود که «مراسم ازدواج در آپارتمان کوچک دفتر ازدواج انجام می‌شود که حتی از نظر بهداشتی هم پاسخگو نیست».

بر اساس ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا، تالارهای پذیرایی همچنان جزو اصنافی هستند که اجازه فعالیت و بازگشایی ندارند و خسرو ابراهیم‌نیا در این باره گفت که «صنف تالارهای پذیرایی نابود شده و جا دارد از آن‌ها حمایت شود».

به گفته او، تالارهای پذیرایی به خاطر فضای بزرگ و سرویس‌های بهداشتی متعدد از نظر مقابله با شیوع بیشتر کرونا بهتر عمل می‌کنند تا پارکینگ‌ها، کارواش‌ها و دفاتر ثبت ازدواج.

وزارت بهداشت می‌گوید تا روز یکم دی‌ماه، آمار کل قربانیان کرونا در ایران به ۵۳ هزار و ۸۱۶ نفر رسیده است.

آمارهای وزارت بهداشت ایران همواره از سوی برخی منابع از جمله مسئولان سازمان نظام پزشکی ایران مورد تردید قرار گرفته است و مسئولان این سازمان، آمار واقعی قربانیان کرونا در ایران را سه تا چهار برابر آمار اعلام شده توسط وزارت بهداشت می‌دانند.

بر اساس گزارش رادیو تهران و رادیو فردا / پ.پ/ک.ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *