اصولگرایان از افشاگری احتمالی احمدی‌نژاد هراس دارند

By | ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب،‌ در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:
ناصر قوامی گفت: سکوت اصولگرایان و همه مدعیان انقلابی‌گری در قبال گفتار و رفتار ضرررسان احمدی‌نژاد یک پیام روشن دارد. آن پیام روشن هم این است که به دلیل موضوعی که فعلاً سرپوشیده مانده، از افشاگری احتمالی احمدی‌نژاد هراس دارند و به همین خاطر چاره‌ای جز سکوت برایشان نمی‌ماند.

هر چقدر به ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نزدیک‌تر می‌شویم، تحرکات رادیکال‌گونه محمود احمدی‌نژاد هم بیشتر می‌شود. اصولگرایان در این بِین با گفتن این جمله که «احمدی‌نژاد را جدی نمی‌گیریم» در حالی از زیر بار مسئولیت‌پذیری در قبال او فرار می‌کنند که در بروز و ظهور این چهره در سطح بالای مدیریتی سهم و نقشی انکارناشدنی داشتند.

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب،‌ در این‌ باره اظهار داشت: محمود احمدی‌نژاد این روزها باز هم کارهای عجیبی می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که قابل تامل است. به نظرم الان که این شخص چنین کارهایی می‌کند حامیان آن روزهای احمدی‌نژاد باید امروز مسئولیت کارهایش را قبول کنند. البته متاسفانه اصولگریان به مردم حق سوال کردن نمی‌دهند و منظورشان این است که فقط برابر خدا پاسخگو هستند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی‌ در ادامه گفت: این در حالی است که اصولگرایان از مشکلات کشور سوءاستفاده کرده و مدام می‌گویند اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی شرایطی باشند که در زمان دولت روحانی برای مردم رقم خورد. اصولگرایان حتی در دوره دوم احمدی‌نژاد هم با همه حرف و حدیث‌های انتخابات ۸۸، تمام‌قد از دولت او پشتیبانی کردند که به همین دلیل باید خودشان را در قبال رفتارهای حاشیه‌ساز مسئول بدانند.

ناصر قوامی در پایان گفت: سکوت اصولگرایان و همه مدعیان انقلابی‌گری در قبال گفتار و رفتار ضرررسان احمدی‌نژاد یک پیام روشن دارد. آن پیام روشن هم این است که به دلیل موضوعی که فعلاً سرپوشیده مانده، از افشاگری احتمالی احمدی‌نژاد هراس دارند و به همین خاطر چاره‌ای جز سکوت برایشان نمی‌ماند چون صحبت اصولگراها در مورد جدی نگرفتن احمدی‌نژاد صحبت قابل قبولی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *