خط و نشان کشیدن های «تشکل های دانشجویی» دلواپس برای ظریف

By | ۱۳۹۷-۰۹-۲۳

در شرایطی که جمهوری اسلامی در جریان رقابت های منطقه ای اش با دولت عربستان به فعالیت های تبلیغی ـ رسانه ای ـ دیپلماتیک مشغول است، به گزارش خبرگزاری فارس «بیش از 50 تشکل دانشجویی» (از هارترین اصولگرایان) طی نامه ای از «سکوت» محمد جواد ظریف در برابر کشتار مردم یمن انتقاد کردند.

در این نامه خطاب به ظریف آمده است: «دستگاه دیپلماسی، خاصه شخص جنابعالی به عنوان سکان‌دار وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، به طرز عجیبی در برابر این نسل‌کشی وحشیانه سکوت اختیار کرده اید.

دلواپسان ادامه می دهند: جناب آقای ظریف! مگر نه این است که هدف انقلاب ما ایجاد حکومت جهانی اسلام است و انقلاب‌اسلامی نقطۀ شروع این حرکت به پرچمداری حضرت حجت ـ. ارواحنافداه ـ. است؟ گویا فراموش کرده‌اید که جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد!

به اندازه نتانیاهوی ملعون که دیگر تعامل و هم‌افزایی خارجی می‌فهمید؟ او برای مقاصد شوم و به کرسی نشاندن ادعا‌های دروغش درباره ما، تک به تک به کشور‌های منطقه سفر می‌کند و شما هم‌چنان منفعلانه در جای خود نشسته‌اید؟

در خاتمه نامه، لباس شخصی های «دانشجو» به تهدید علنی پرداخته اند که:

بیش از این سکوت و انفعال را از جانب شما تاب نخواهیم آورد؛ به وظیفه انقلابی خود عمل کنید و ثابت کنید در این نظام اسلامی نامحرم نیستید وگرنه ما به وظیفه انقلابی خود در قبال شما عمل خواهیم کرد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *