امامی کاشانی در نماز جمعه تهران: طلاق کجا و امام زمان کجا؟! 

By | ۱۳۹۷-۰۹-۳۰

به گزارش ایلنا، امامی کاشانی در نماز جمعه این هفته تهران گفت: طلاق کجا و امام زمان کجا؟!

او بدون اینکه اشاره ای به ربط این دو موضوع به هم بکند، با لحنی که بیشتر به شعرخوانی شبیه بود ادامه داد: گرانفروشی کجا یا صاحب‌‌الزمان گفتن کجا؟ صلاح کجا و من خراب کجا؟ ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا؟

امامی کاشانی در ادامه بیان مطالب بی ارتباط با هم گفت: دانشمندان بزرگی بودند که از علم طبیعت حمایت کردند. این مسئله مهمی است. در دنیا خیلی مهم است و برای دشمنان ما سنگین است چراکه آنها جوان‌‌هایی می‌‌‌‌خواهند که در عیاشی باشند تا بتوانند کشور را ببلعند!

او پیامی هم برای استادان دانشگاه داشت: می‌‌‌خواهم به اساتید دانشگاه‌‌‌‌ها عرض کنم. شما دنیا را نگاه کنید، دنیای علم را نگاه کنید. شما به حقایق توجه کنید، نه به پول‌. قدرت‌‌‌‌ها را نبینید. فقط ببینید دنیای علم چه ایرانی را ستایش می‌‌‌کنند. شما در کلاس این درس را بگویید. عظمت جمهوری اسلامی اسلام و تفکر شیعی را بگویید. از انقلاب بگویید نه اینکه گوشه و کنایه بزنید.

امامی کاشانی بدون کوچکترین اشاره ای به حساب های بانکی کلان سران جمهوری اسلامی و جیب خالی مردم، یادآور شد: این عیاشی‌‌‌ها خواست دشمن است. طلاق زیاد خواست دشمن است. گرانفروشی خواست دشمن است. عزیزان شما برای پول احتکار نکنید. به خدا توجه کنید!! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *