آغاز پنجمین دور اعتصاب کامیونداران ایران

By | ۱۳۹۷-۱۰-۰۱

پنجمین دور اعتصاب کامیون‌داران از امروز اول دیماه آغاز شد. فیلمی از اعتصاب کامیون‌داران در مسیر سلفچگان به ساوه را در زیر گزارش ببینید. فیلم های دیگر متعاقبا منتشر خواهد شد.

اتحادیه تشکل‌های کامیونداران و رانندگان سراسر ایران پیش تر با صدور اطلاعیه‌یی اعلام کرده بود که از روز اول دیماه پنجمین دور اعتصاب سراسری کامیونداران و رانندگان، آغاز و تا روز دهم دیماه به مدت ۱۰روز ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده بود: اعتصاب ۲۱روزه رانندگان و کامیونداران در مهرماه امسال که شکوه آن جهانیان را وادار به تحسین کرد با قول‌های داده شده مسئولین حکومتی مبنی بر رسیدگی به خواسته‌ها و برآورده کردن برخی از خواسته‌های پایان یافت؛ ولی متاسفانه هیچ یک از این خواسته‌ها تا این تاریخ محقق نشده است و یکبار دیگر نشان داده شد که هیچ فردی در این حکومت خودش را مسئول و پاسخگو به کامیونداران و رانندگان نمی‌داند و اراده‌یی هم برای حل مشکلات و معظلات این قشر زحمتکش وجود ندارد. از این تاریخ حق مشروع خودمان می‌دانیم که گامهای بعدی را پر قدرت‌تر و با ظرفیت بالاتر در این جهت برداریم. ما ایمان داریم که پیروزی ما در اتحاد عمل و یکپارچگی ما می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *