نام فرزند غلامرضا تاجگردون نماینده جعلی مجلس در شناسنامه‌اش نیست!

By | ۱۳۹۹-۰۴-۱۰

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه غلامرضا تاجگردون، ده‌ها دروغ گفته و حتی تولید دروغ می‌کند، گفت: ما نه توجهی به سیاست و فتنه‌گری ایشان داریم و نه مسائل دیگر، بلکه موضوع ما عدم صداقت ایشان است.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی در نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گفت: عدم صداقت توسط آقای تاجگردون ده‌ها بار اتفاق افتاده، اما چند نکته مختصر را می‌گویم. به عنوان مثال وقتی این‌ها دچار استیصال شدند خواهر ایشان نکته‌ای را منتشر و اعلام کرد نظر رهبری این بوده که آقای تاجگردن رزمنده و در جهاد سازندگی بوده و حامی محرومین و … است و وقتی اعتراضات بالا آمد، نگفتند اشتباه است بلکه گفتند فتوشاپ و جعلی است.

وی استفاده از مدرک دکترا را از دیگر موارد پرونده تاجگردون عنوان و خاطرنشان کرد: ایشان به صورت مکرر خود را در تبلیغات و اسناد، دکتر معرفی کرده است و در جایی دکترای وی اقتصاد و بعد مدیریت و … معرفی شده و ایشان فوق لیسانس بیشتر ندارد.

زاکانی تاکید کرد: آقای تاجگردون در ثبت نام خود ذکر نکرده که فرزند دوم دارد و خارج از کشور است و این فرزندش و در شناسنامه وی هم ثبت نشده است. اینکه کسی همسر و دخترش در خارج باشند و سفر‌های خارجی می‌روند از لحاظ امنیتی قابل پیگیری است.

زاکانی انتصاب فامیل و نزدیکان را از دیگر موارد موجود در مسئله پرونده تاجگردون عنوان و خاطرنشان کرد: قریب به ۲۴ نفر از نزدیکان تاجگردون در ۸۴ شرکت عضو هستند.

 

One thought on “نام فرزند غلامرضا تاجگردون نماینده جعلی مجلس در شناسنامه‌اش نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *