بازداشت مامور حراست نفت آبادان بعد از بدرفتاری با یک خانم زخمی

By | ۱۳۹۹-۰۸-۰۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان:
▫️مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان که در صحنه دستگیری بدن زن جوان را لمس کرده و مرتکب رفتاری غیر اخلاقی شده بود، با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

▫️پس از انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

▫️در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

▫️در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه ایی در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می کنند.

▫️تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد/برنا
——————————————
روایت دیگری از ماجرا:

تصویر جهان نژادیان رئیس سابق حمل و نقل و رئیس فعلی فضای سبز پالایشگاه آبادان

دختری که در فیلم زیر با صورتی خون آلود روی زمین افتاده، منشی جهان نژادیان رئیس سابق حمل و نقل و رئیس فعلی فضای سبز پالایشگاه آبادان بوده که این آقا به این بانوی هموطن تجاوز کرده و این دخترهم گویا با شوکر و کارد موکت‌بری و اسید و بنزین رفته در خونه‌ی جهان نژادیان که زن و بچه های این آقای فاسد به این روز انداختنش

همچنین عکس جناب مهدی کاظمی نیروی ارکانی حراست پالایشگاه نفت آبادان، فردی که دختر را زیر پایش گرفته و دستمالی میکند.

گفته میشود به این دختر توسط یک مدیر در آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و اعتراص کرده و صدایش را بلند کرده خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست پالایشگاه آبادان این بلا را بر سر دخترآورده اند.
وجدان های خاموش و جامعه ای که به جای متجاوز قربانی را تنبیه می کند.

در حرومزاده بودن آنهایی که کتکش زدن شکی نیست ولی منزجر کننده ترین قسمتش دستمالی کردن مامور کثیف حراسته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *