روزنامه جمهوری اسلامی: تعداد زنان، هم در بهشت بیشتر است، هم در جهنم!

By | ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی در اشاره به صحبت‌های آیت الله صدیقی نوشت: مسخره‌مان می‌کنند.
می‌گویند شما مذهبی‌ها معلوم نیست با خودتان چند – چند هستید. دیدید فلان امام جمعه موقتِ تهران‌تان چه گفت؟
شنیدید از چشم گشودن و نشستنِ لبخند بر صورت مرحوم حین غسل داده شدن، داد سخن داد. شنیدید گفت ایشان از زمان دقیق مرگشان خبر داشت و خبر داد. اگر این‌طور است- شما که اهل غلو نیستید ان‌شاءالله- پس چرا به بیمارستان می‌روید و این همه مردم را به زحمت می‌اندازید که دعا کنند وقتی زمانِ دقیق فوت را از دو هفته قبل می‌دانید؟
” تمسخرخندی” زد و رفت.

این صحبت‌های او مرا یاد ماجرای دیگری انداخت که کارشناسی در تلویزیون خودمان، از رابطه انقلاب و شادمانی حضرت زهرا گفت و باز یاد همکاری افتادم که کلیپ نگاه می‌کرد و می‌خندید.

خسته که شد از خنده گفت: در قیامت، بعد از حساب و کتاب که تکلیف همه مشخص می‌شود بجز بهشت و جهنم، جای دیگری هم وجود دارد برای مردم؟

تعجب کردم و گفتم تاجایی که من خوانده و شنیده‌ام نه! گفت: خبر نداری، یک جای دیگر هم هست! این را گفت و یک کلیپ را نشانم داد که یک کارشناس مذهبی در تلویزیون چنان آرام و با یقین صحبت می‌کرد که هر که می‌شنید در بهت و حیرت فرو می‌رفت.

او می‌گفت آمار زنان در بهشت بیش از مردان است و هیچ کدام هم بی‌شوهر نیستند. او ادامه داد: در جهنم هم همین‌طور است، آمار زنان بیشتر از مردان است! او خنده کنان گفت: دیدی که خبر نداشتی؟ مگر اعلام نمی‌شود که به ازای هر ۱۰۰ دختر، ۱۰۵ پسر متولد می‌شود؟

پس آمار مرد‌ها باید بیشتر از زنان باشد. اگر در بهشت و جهنم، تعداد زنان بیشتراست، باید بگردیم جایی را پیدا کنیم که مردان می‌پیچانند و به آن جا می‌روند! او متلکی هم انداخت که شما مذهبی‌ها دو دو تا تان هم سه میشود! ماندم جوابش را چه بگویم. مگر جوابی هم دارد؟

البته شاید تلویزیون بداند.

همان‌ها که این قبیل کارشناسان را دعوت می‌کنند باید بدانند. خب به ما هم بگویند تا در مواجهه با این قبیل صحبت‌ها این قدر کم نیاوریم و خوار و خفیف نشویم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *