معاون هماهنگی حرم امامزاده صالح ترور شد!

By | ۱۴۰۰-۰۳-۱۰
معاون عمرانی حرم امامزاده‌زاده صالح (ع) به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل رسید.

ایسنا: مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که صبح امروز معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) در مقابل منزل مسکونی‌اش در خیابان شریعتی هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به قتل رسید.

در حال حاضر و بنابر پیگیری‌ها رسیدگی به پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران بزرگ واگذار شده و کارآگاهان این پلیس در حال بررسی ابعاد ماجرا و اقدام برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان هستند.

تاکنون از انگیزه و دلیل این اقدام نیز چیزی مشخص نشده است.

معاون امور خدام حرم مطهر امامزاده صالح گفت: ایشان که کمتر از ۴۵ سال سن دارد به سرعت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل می‌شود که متاسفانه پس از مدت کوتاهی جان خود را از دست می دهد.

شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل در دست بررسی است.

قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح به کارش ارتباطی نداشته است

«شهسواری»، مدیر روابط عمومی آستان امامزاده صالح(ع) با اشاره به خبر قتل مهندس طاهری معاون عمرانی حرم امامزاده صالح صبح امروز به ضرب گلوله توسط فرد ناشناس در جلوی منزلش در خیابان شریعتی به قتل رسید، گفت: هنوز اطلاعی در دست نداریم و پیگیر هستیم و تنها می دانیم این حادثه ارتباطی به کار ایشان نداشته است.

خسروی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات نیروی‌انتظامی، قتل طاهری، معاون هماهنگی و عمرانی حرم امامزاده صالح را تایید کرده و گفته: قاتل یک نفر بوده و طاهری به ضرب گلوله همان یک نفر به قتل رسیده اما نمی‌دانیم پای بدهکاری یا مشکل شخصی وسط بوده یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *