روز گذشته دانش آموزان، بدعتی پدید آوردند که حکومت را آچمز و جهانیان را مبهوت ساخت، امید عباسقلی نژاد

By | ۱۴۰۱-۰۷-۱۳

اتحادی که پس از گلگون شدن مهسای ایران ، در سرتاسر کشور شکل گرفت تا هر کس در هر کجای ایران زمین ، ظلم را فریاد و دشمن ظالم را تا مرز فروپاشی بکشاند ، اتحادیست که ایران را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

مهسای ماندگار ، آیا میدانستی گامهایت بر بغض کین آلود یک ملت سنگین و خونت مسبب پیوندی شد که از شمال تا جنوب و شرق تا غرب کشور دیگر حصار زبان و لهجه و قوم و شهر و شغل و … شکسته و هرکس به هر وسیله که توانست دردت را که درد میلیونها ایرانیست، فریاد کرد.

نظام فرو می پاشد ولی ایران ، استوار و پابرجا بر دنیای کدورتها و تلخیهایی که رژیم انسان ستیز و بحران زی جمهوری اعدامی ایجاد کرده بود خواهد تابید. نکبت وجود ظالمانه ی این بی ریشه گان تاریخ به زباله دان خواهد رفت تا یکبار دیگر درس عبرتی گردد برای ستمگرانی که بنام دین و شریعت خون انسانها را در شیشه کرده اند.

وقتی دانشجویان صدای ملت شدند و حاکمان پلید و خون آشام صدایشان را با گلوله و زنجیر و زندان پاسخ دادند ، دانش آموزان با حضوری چشمگیر فریاد برآوردند که ما هستیم و امروز شاهد پیوندی باور نکردنی بین ورزشکار و هنرمند و کارگر و دانشجو و استاد و دانش آموز و معلم و کشاورز هستیم. امروز شاهد یکپارچگی زیبنده و درخشان پیوند ناگسستنی ایرانی درون مرز و برون مرزیم. امروز صدای مهسا و ایران آوازه ی هر گوش شنوایی است.

و دانش آموزان ما ،
و دانشجویان ما
و جوانان ما

در سرتاسر ایران عزم خود را جزم کرده اند تا با قدرت و شهامت و شجاعتی بی مثال ، ابتدا این عده چرکین را از تن خارج و سپس دوشادوش هم ، دست در دست هم با امیدی هزار باره به آینده، نسل خویش را بسازند.

آری امروز دانشجویان و دانش آموزان ما بدعتی را آغاز کرده اند که تاریخ رو مبهوت میسازد.

شما فردای ایران خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *