کامبیز صمدی قهرمان پرورش اندام به خاطر حمایت از اعتراضات مردم ایران از محل کارش در آتش‌نشانی اخراج شد!

By | ۱۴۰۱-۰۷-۲۳

-اعتراض کامبیز صمدی و کنار کشیدن وی از تیم منجر به لغو اردوی تیم ملی پرورش اندام ایران شده است. یک منبع مطلع به کیهان لندن می‌گوید: «ورزشکاران تیم ملی دو دسته شده‌اند. فدراسیون تهدید کرده با انصرافی‌ها «برخورد شدید امنیتی خواهد شد… صمدی یک آتش‌نشان است بعد از انصرافش از تیم ملی از کارش هم اخراج شده و اجازه ندادند به آتش‌نشانی برود!»

منابع مطلع به کیهان لندن می‌گویند کامبیز صمدی ورزشکار سنگین‌وزن تیم ملّی پرورش اندام که در حمایت از اعتراضات مردم ایران از شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا انصراف داده بود از محل کارش در آتش‌نشانی اخراج شده است!

یکی از نزدیکان این ورزشکار می‌گوید «اول پاسپورت کامبیز را گرفتند و بعد احضار شد و تهدیدش کردند که باید در رسانه‌ها بگویی علت انصراف پارگی عضله بازو بوده!»

مسابقات جهانی اسپانیا قرار است از ۱۱ تا ۱۶ آبان در سانتاسوسانا اسپانیا برگزار شود.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون پرورش اندام با بیان اینکه پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی لیاقت می‌خواهد تهدید کرده با ورزشکاران انصرافی برخورد خواهد شد!

او ادعا کرده «صمدی پیشتر از ناحیه عضله پشت بازو، دچار پارگی و آسیب‌دیدگی شده و‌ در ضمن، مدارکش برای دریافت ویزای اسپانیا ناقص بوده و احتمالاً مشکل خروج از کشور هم دارد.»

اعتراض کامیز صمدی و کنار کشیدن وی از تیم منجر به لغو اردوی تیم ملی پرورش اندام ایران شده است. یک منبع مطلع به کیهان لندن می‌گوید: «ورزشکاران تیم ملی دو دسته شده‌اند. فدراسیون تهدید کرده با انصرافی‌ها «برخورد شدید امنیتی خواهد شد… صمدی یک آتش‌نشان است بعد از انصرافش از تیم ملی از کارش هم اخراج شده و اجازه ندادند به آتش‌نشانی برود!»

پیش از این، یاسر بیگی و امیرحسین نیکو  در مسابقات «ان‌پی‌سی»  فیلیپین که هفته گذشته برگزار شد با در دست داشتن تصویر مهسا امینی همبستگی خود را با مردم ایران اعلام کردند. هنوز مشخص نیست واکنش حراست وزارت ورزش به این اقدام چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *