تداوم خیزش انقلابی؛ معترضان با وجود شلیک گاز اشک‌آور در تهران و برخی شهرها به خیابان آمدند

By | ۱۴۰۱-۰۹-۱۶

پس از سه روز اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف ایران، تصاویر و گزارش‌های رسیده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهند مردم معترض با وجود تلاش نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برای سرکوب، با حضور خود در خیابان‌های برخی شهرها، به خیزش سراسری ادامه دادند.

مردم تهران شامگاه چهارشنبه ۱۶ آذر در برخی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های مسیرهای منتهی به خیابان‌های آزادی و انقلاب تهران، شعارهای اعتراضی سر دادند.

مسیرهای منتهی به خیابان آزادی در پی حرکت مردم با خودرو به سمت این خیابان، دچار ترافیک سنگین شد.

معترضان در حوالی میدان آزادی تهران شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند.

یکی از مخاطبان با ارسال ویدیویی به ایران‌اینترنشنال خبر داد جمعیتی از مردم تهران با وجود شلیک گاز اشک‌آور به سمت میدان انقلاب حرکت کرده‌اند.

ویدیوی دیگری که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد شهروندان یک بنر اعتراضی را که بر روی آن نوشته شده «تا دانشجو بیداره انقلاب ادامه داره»، بر روی پل عابر پیاده در اتوبان حکیم تهران نصب کردند.

ویدیوهای رسیده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهند با وجود جو ارعاب و سرکوب، گروهی از شهروندان در شهر اصفهان، شامگاه چهارشنبه در خیابان چهارباغ عباسی راهپیمایی سکوت برگزار کردند.

ویدیوی دیگری که به ایران‌اینترنشنال رسیده، نشان می‌دهد معترضان عصر چهارشنبه در نجف‌آباد اصفهان تجمع اعتراضی برگزار کردند و شعارهایی از جمله‌ «فقر، فساد، گرونی، می‌ریم تا سرنگونی» سر دادند.

در قروه نیز گروه‌هایی از شهروندان به خیابان آمده و راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *