هشدار روزنامه جمهوری اسلامی به «حضرات مسئولان نظام»؛ آنان که می‌گویند آسوده باشید خطری نیست، دلسوز شما نیستند, مردم از شما راضی نباشد تاریخ را ورق می‌زنند

By | ۱۴۰۱-۱۱-۱۹
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ورق زدن تاریخ هر کشور، حق مردم آن کشور است. مردم، اگر از دولتمردانشان راضی باشند ورق زدن تاریخ را به آنها می‌سپارند ولی اگر راضی نباشند، خودشان وارد عمل می‌شوند. این، یعنی عبور کردن از حکمرانان و کار را از اختیار آنان خارج کردن. درست در همین نقطه است که بیگانگان وارد می‌شوند و اهداف خود را دنبال و اغراض مداخله ‌جویانه خود را اِعمال می‌کنند و در ورق زدن تاریخ شریک می‌شوند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حضرات مسئولین نظام اگر فکر می‌کنند اعتماد و رضایت مردم را دارند و نیازی به این تغییر وجود ندارد، مطمئن باشند سخت در اشتباهند. دلسوزان شما کسانی نیستند که می‌گویند آسوده باشید خبری نیست.

روزنامه جمهوری اسلامی با مخاطب قرار دادن «حضرات مسئولان نظام» گفته: دلسوزان شما کسانی نیستند که می‌گویند آسوده باشید خبر نیست. دلسوزان کسانی‌اند که ایرادها را گوشزد می‌کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، از سخنان بعضی ائمه‌ جمعه، موضعگیری‌های بعضی مسئولین و نتایج عملکردها کاملاً می‌توان به این واقعیت پی برد که در بسیاری موارد، مسئولیت‌های کلیدی به افراد شایسته سپرده نشده است. بعضی اظهار نظرها در شرایط حساس ماه‌های اخیر کشور در حکم بنزین ریختن بر روی آتش بودند و افرادی که وظیفه اصلی آنها خاموش کردن آتش است، به شعله‌ورتر شدن آتشی که دیگران برافروخته‌اند کمک می‌کنند. این وضعیت خطرناک قرار است تا چه وقت ادامه پیدا کند؟ آیا قرار نیست تغییری در این چیدمان فروپاشنده به وجود بیاید؟

جمهوری اسلامی سپس تاکید کرده است: ایجاد تغییر در بعضی مناصب و تصحیح بعضی روش‌ها و سیاست‌ها، برای جلب رضایت مردم لازم است. پشتوانه مردمی را از این طریق می‌توان تضمین کرد. این آسان‌ترین راه برای حل مشکلات موجود، بازگرداندن اعتماد و جلب رضایت مردم است. حضرات مسئولین نظام اگر فکر می‌کنند اعتماد و رضایت مردم را دارند و نیازی به این تغییر وجود ندارد، مطمئن باشند سخت در اشتباهند. دلسوزان شما کسانی نیستند که می‌گویند آسوده باشید خبری نیست. کسانی دلسوز شما و کشور و نظام هستند که با صداقت تمام و بدون پرده‌پوشی و بله‌قربان‌ گوئی‌های معمول، ایرادها را به شما گوشزد می‌کنند. به ناصحان دلسوز و صادق اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *