تخریب آرامگاه مجید کاظمی از کشته‌شدگان اعتراضات سراسری

By | ۱۴۰۲-۰۳-۱۹

سنگ مزار مجید کاظمی را به آتش کشیدند (عکس کنار) و شیشه سنگ مزار ابوالفضل آدینه‌زاده را نیز همانند مزار مهسا شکستند. (فیلم زیر)

محمد هاشمی پسرخاله مجید کاظمی، معترض اعدام‌شده در پرونده خانه اصفهان، در توییترش خبر داده که شب گذشته ماموران امنیتی با خانواده مجید تماس گرفته و گفته‌اند حق ندارند برای تولد مجید به مزارش بروند. روز بعد که خانواده علیرغم تهدیدهای امنیتی به مزار مجید رفته‌اند با مزار سوخته او مواجه می‌شوند.

او نوشت: شب گذشته با خانواده تماس گرفتند و گفتند حق ندارید برای تولد مجید به مزار او بروید. بعد هم نیمه‌شب، مامورهایشان به قبرستان رفته و مزار مجید را آتش ازدند. غافل از آنکه این آتش، گریبانگیرِ عبای خودشان خواهد شد و برای ما ملت ایران، آنچه باقی میماند نوریست که از مزار قهرمانانمان میتابد و هزاران مجیدی که از دل این آتش، آوازخوان و «مرگ بر جمهوری‌ اسلامی» گویان، به‌سان ققنوس، متولد خواهند شد و مجید را در دل این کشور جاودانه خواهند کرد. جنایت را به بینهایت برسانید، آتش بزنید، مزار عزیزانمان را بسوزانید، نور راهمان، مشعل پیروزی‌مان خواهد شد…

هم‌زمان مرضیه آدینه‌زاده، برادر ابوالفضل آدینه‌زاده با انتشار ویدیویی از شکسته شدن شیشه مزار برادرش خبر داده است؛ ابوالفضل آدینه‌زاده معترضی بود که در مشهد بر اثر اصابت گلوله ماموران امنیتی جان باخت.

او نوشت: امروز در تاریخ 18 خرداد ، 9 روز مونده به تولد برادرم جاویدنام ابوالفضل آدینه زاده متوجه شدیم شیشه و سنگ مزار برادرم رو شکستند. با این کارها نه تنها دلسرد و ناراحت نمیشیم بلکه مصمم تر خواهیم شد تا راه برادرم رو ادامه بدیم…

پدر ابوالفضل در این ویدیو خطاب به کسانی که این کار را کرده‌اند و خطاب به فرمانده “آتش‌ به اختیارها” (خامنه ای) می‌گوید “ننگ بر تو باد….اگر جرأت داری بیا با پدرش رودررو شو….”. در پایان او فریاد می‌زند: «زن، زندگی آزادی/ مرد، میهن، آبادی.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *