اقتصاد ایران به جای حساس رسید؛ شکست دولت «قرارگاهی»!

By | ۱۴۰۲-۰۵-۰۴

روزنامه هم میهن نوشت: داستان اقتصاد ایران دارد به جاهای حساس خود می‌رسد. گمان می‌کردند که مدیریت امور از جمله اقتصاد یک «قرارگاه» کم دارد که با آمدن آنان، قرارگا‌ها را تشکیل می‌دهند و مشکلات حل می‌شود.

روزنامه هم میهن معتقد است داستان اقتصاد ایران دارد به جاهای حساس می‌رسد.

به گزارش هم میهن، داستان اقتصاد ایران دارد به جاهای حساس خود می‌رسد. می‌پرسید چگونه و چرا؟ دو سال از مدیریت دولت جدید می‌گذرد. دولت‌ها در دو سال اول هر چه در چنته دارند را رو می‌کنند، ولی این دو سال نشان داد که هیچ امیدی را نزد صاحبان سرمایه ایجاد نکرده‌اند تا اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. کافی است مقایسه کنید با سال ۹۴ که روحانی آمده بود یا سال ۷۸ که خاتمی آمده بود. این گروه حتی از انجام کوچک‌ترین وعده‌های خود نیز عاجز هستند. گمان می‌کردند که مدیریت امور از جمله اقتصاد یک «قرارگاه» کم دارد که با آمدن آنان، قرارگا‌ها را تشکیل می‌دهند و مشکلات حل می‌شود.

روزنامه هم میهن در ادامه نوشت: قرارگاه پشت قرارگاه، از قرارگاه مبارزه با سقط جنین تا پیگیری خانه‌های خالی و گرفتن مالیات و کنترل قیمت‌ها و… ولی روشن بود که اقتصاد قرارگاهی ره به جایی ندارد، و از قیمت مرغ هم شکست خوردند. همین ۳۰ ماه پیش بود که رئیس مجلس از مرغ ده هزار تومانی در دولت روحانی شاکی بود، حالا با لکنت زبان از مرغ 100 هزار تومانی سخن می‌گویند که تازه به قول خودشان پیدا هم نمی‌شود و باز هم می‌گویند مشکل مدیریتی است! خُب مگر شما نیامدید که این مشکل را حل کنید؟ پس چرا ده برابر کردید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *