منصوره معصومی: ایران ظرف ۸ سال آینده بهشت روی زمین خواهد شد و سلبریتی‌های خودتحقیر جایی در این بهشت ندارند!

By | ۱۴۰۲-۰۵-۱۵

از زبان خودشان: می‌خواهند ایران را به گورستان تبدیل کنند
عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به وعده بهشت شدن ایران توسط یک زن آتش به اختیار (فیلم زیر) در توییتی نوشت: در ایران نام اغلب گورستان ها با واژه بهشت آغاز می شود مانند بهشت زهرا، بهشت رضا ، بهشت سکینه… و از آنجا که بنیادگرایان هم تصمیم دارند ایران را به یک گورستان سراسری تبدیل کنند پس وعده بهشت شدن ایران در هشت سال آینده ذیل حکومت بنیادگرایان وعده ای درست است!

دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست

حجت‌الاسلام فاضل میبدی به نقل از علم‌الهدی گفت: اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می‌رود.

به ایشان باید گفت دینی که با کشف حجاب از بین برود، دین نیست. چیز دیگر است! ازپیامبر «ص» آموخته‌ایم که دین با فقر و کشور با ظلم ازبین میرود، اقای علم الهدی! یکبار به دامادت تشر بزن که چرا در کشور این گرانی و تورم بی‌سابقه ایجاد شد؟

تخلیه آری، تخریب نه!

احمد زیدآبادی: زندان رجایی‌شهر کرج تخلیه و تعطیل اعلام شد. از آنجا که این زندان در میان محلات مسکونی قرار گرفته و برخی زیرساخت‌های بهداشتی آن فرسوده شده است، تخلیه و تعطیلی آن منطقی به نظر می‌رسد. تخلیه اما نباید سبب تخریب این زندان شود. بنابراین، پس از انتقال مالکیت زندان، استانداری البرز لازم است از تخریب زندان خودداری کرده و آن را برای حفظ و کاربری تازه به مزایده بگذارد. من بیش از پنج سال از مدت محکومیت خود را در بندهای مختلف زندان رجایی‌شهر گذرانده‌ام و از آنجا مانند بسیاری از زندانیان دیگر خاطرات‌‌ بی‌شماری دارم. تخریب بندها و سلول‌ها، خاطرات ده‌ها هزار زندانی و خانواده‌های آنان را زیر آوار دفن خواهد کرد و این کاری است که نباید انجام شود.

روابط ما با عربستان بهتر که نمی شود، بدتر هم خواهد شد

ابوطالبی، مشاور سیاسی دولت روحانی نوشت: آقایانی که کشور را براساس ایدئولوژی پیش می‌برند پاسخ بدهند که بر مبنای کدام مبانی فکری‌شان یک دولت کافر و کمونیست باید ضامن روابط دو کشور مسلمان بشود. پس نظریه امت اسلامی چه شد؟

روابط ایران و عربستان باید عین دو برادر باشد اما به این شرط که خودمان ابتکار عمل را به دست داشته باشیم نه اینکه کشوری مثل چین ضامن رابطه‌ ما با عربستان باشد. همین مدت، پیش جلسه گذاشته‌اند که تئوری پردازی دموکراسی چینی را در ایران اموزش دهند. باورتان نمی‌شود چه اتفاقاتی دارد در این کشور می‌افتد. من الان پیش بینی می‌کنم روابط ما با عربستان بهتر که نمی‌شود بدتر هم می‌شود.

پاسخ نماینده مجلس اقلیت به درخواست رفراندوم در مورد حجاب

خضریان: اصلا قطب‌بندی شکل نگرفته که نیاز به رفراندوم باشد، اقلیتی محض حرف از رفراندوم می‌زنند.

سایت اصلاحات‌نیوز در واکنش نوشته است: ببینید چه کسی از کلمه اقلیت استفاده می‌کند! علی خضریان! که با ۷۴۰ هزار رای در سال ۹۸ وارد مجلس شده است، یعنی فقط حدود ۷ درصد مردم تهران به وی رای دادند! بعد این فرد به خود حق می‌دهد به جای اکثریت مردم نظر دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *