حواشی ورود کریستیانو رونالدو و کاروان النصر به ایران

By | ۱۴۰۲-۰۶-۲۷

استقبال چشمگیر هواداران از حضور کریستیانو رونالدو و اعضای تیم النصر عربستان در ایران باعث ایجاد حواشی پرشماری در مسیر فرودگاه تا هتل محل اقامت این تیم شد.

با توجه به پرواز جت شخصی حامل بازیکنان النصر به سمت تهران، بسیاری از علاقه مندان به رونالدو و سایر ستاره های النصر در ایران در فرودگاه منتظر ورود رونالدو و دوستانش هستند.

تیم النصر عربستان به همراه ستاره پرتغالی خود، کریستیانو رونالدو برای بازی در چارچوب فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه وارد تهران شد.

بنابر گزارش‌ها، علی دایی، رکوردار پیشین بازی‌های ملی فوتبال جهان، برای استقبال از کریستیانو رونالدو به فرودگاه رفت. در لحظه ورود نیز یک تخته فرش نفیس باشگاه پرسپولیس به رونالدو اهدا شد.

قرار است شامگاه سه‌شنبه النصر در ورزشگاه آزادی به مصاف قهرمان ایران، پرسپولیس برود.

پیشتر اظهارات برخی مسئولان درباره چگونگی استفاده رونالدو از اینترنت سانسورشده ایران جنجال‌برانگیز شده بود.

عباس درویش، مدیرعامل پرسپولیس، روز ۲۰ شهریور درباره بازی این تیم با النصر عربستان در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که «ما صحبت کرده‌ایم» که به اعضای تیم عربستانی در مدت اقامت در ایران سیم‌کارت با اینترنت بدون فیلتر بدهند.

اما پس از آن، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در اختیار قرار دادن سیم‌کارت با «اینترنت بدون فیلتر» به بازیکنان تیم عربستانی النصر را رد کرد و گفت رونالدو هم باید در ایران برنامه‌های پیام‌رسان داخلی را نصب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *