پیام فاطمه سپهری از بیمارستان به خامنه‌ای: علف هرز جمهوری اسلامی را از ریشه خواهیم کَند

By | ۱۴۰۲-۰۷-۰۶

در پی انتشار گزارش‌هایی درباره وخامت وضعیت جسمانی فاطمه سپهری، فعال سیاسی زندانی در ایران، برادر او تصویری از آزمایش آنژیوگرافی او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. خانم سپهری در پیامی خطاب به خامنه‌ای، جمهوری اسلامی را «علف هرز» توصیف کرده است. او روز گذشته به دلیل بیماری قلبی و در پی وخامت حالش از زندان وکیل آباد مشهد به بیمارستان منتقل شده بود.

به گزارش بی بی سی، در پی انتقال فاطمه سپهری، فعال سیاسی زندانی در زندان وکیل آباد مشهد به بیمارستان به دلیل ناراحتی قلبی، برادرش امروز در پیام ویدئویی گفت که در بیمارستان قائم مشهد، عمل آنژیوگرافی انجام شده و مشخص شده که دو رگ از سه رگ اصلی قلب خواهرش بالای ۹۵ درصد گرفتگی دارد و خواهرش نیاز به عمل جراحی قلب باز دارد.

محمد حسین سپهری همچنین گفت که پس از عمل آنژیو،‌ خواهرش را برای دقایقی دیده است و او پیامی به علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی داده است..

فاطمه سپهری از بیمارستان، جمهوری اسلامی را «علف هرز» توصیف کرد و گفت تا آن را از ریشه در نیاورد از تلاش دست بر نمی‌دارد.

آقای سپهری به نقل از خواهرش گفت که «اون علف هرزی که در سال ۵۷ در خاک پاک این مملکت رشد کرد و ما برایش همه چیز دادیم حتی خون دادیم را تا از ریشه در نیاورم دست بردار نیستم. مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی»

سایل گذشته با شدت گرفتن اعتراضات سراسری ایران پس از کشته شدن مهسا امینی، ماموران حکومتی شهریور ماه پارسال (۱۴۰۱) او را در خانه خود در شهر مشهد بازداشت کردند. تابستان امسال دادگاهی در مشهد او را به ۱۸ سال زندان محکوم کرد.

خانم سپهری مهسا امینی را «فرزند بی‌گناه ایران» خوانده بود و از مردم معترض خواسته بود به خیابان بیایند. این فعال سیاسی، همسر خود را جنگ ایران و عراق از دست داد و پس از آن مجبور شد حضانت فرزندش را برخلاف میلش به حکم دادگاه به پدر همسرش بسپارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *