۴۰ سال شکست یعنی همین رقص و شادی

By | ۱۳۹۸-۰۲-۱۹

فیلم زیر: چهل سال شکست یعنی همین رقص و شادی کودکان در مدارس ایران…به کوری چشم مطهری گرگ زاده و وزیر آموزش و پرورش قبرسی و خامنه‌ای داعشی

ساسی مانکن خواننده ترانه جدید «جنتلمن» که از سوی دانش‌آموزان در مراسم روز معلم در ایران خوانده شده است، به اظهارات اخیر علی مطهری نائب رئیس مجلس ملاها در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: جدی جدی، دلار، گوشت، گرونی و .. رو ول کردی، امروز در مورد جنتلمن تصمیم گرفتی….

این خواننده ایرانی، علی مطهری را به یک چالش دعوت کرده تا به ترانه «جنتلمن» گوش دهد و نرقصد.

اوضاع از دست آقایان خارج شده

سایت “عصرایران” در تهران نوشت: شاید چندسال پیش کمتر کسی فکر می کرد خواننده جوانی با ترجیع بند معروف و شاید به زعم خیلی ها سخیف “نیناش ناش” روزی مرزهای آموزش و پرورش کشور را در نوردد و صدایش را از بلندگوهای مدارس ایران به گوش همگان برساند. آهنگ “جنتلمن” ساسی مانکن که این روزها بطور ویژه ای در مدارس ما برای متولیان آموزش و فرهنگ و هنر و رسانه ی ملی خودنمایی می کند یک نمونه بارز از عقب ماندگی ما از موضوعات روز و شناخت واقعی، عمیق و درست آینده سازان مان است.

این منبع نوشت: اوضاع آنقدر از دست آقایان خارج شده که نه فقط دانش آموزان و معلمان که عابران و رانندگان و باشگاهای ورزشی و مجالس شادی برای تخلیه انرژی و لحظات شاد کنار باهم بودن چیزی جز اینگونه آثار را پلی نمی‌کنند. جنتلمن فقط یک آهنگ نیست، ندای شیپور شکست متولیان چنددهه فرهنگ و هنر جامعه ایران (جامعه اسلامی) است. آنچه و آن کس را در داخل درک نکردند در خارج برایشان تبدیل به پروژه شکست شد.

این منبع افزود: رقص امروز بچه های مدرسه با آهنگ جنتلمن نه یکهویی بوده نه غیرقابل پیش بینی. وقتی سلیقه مخاطب با حذف شجریان و کلهر و علیزاده و تقوایی و بیضایی و… رو به انحطاط و مصرف آثار سخیف هنری می رود، ساسی مانکن و امثالهم هم هنرشان گل می کند. در واقع این ساسی مانکن نیست که هنرش والاست بلکه این ماییم که هنر داخل را ضعیف و ضعیف و ضعیفتر کردیم بحدی که “آقامون جنتلمه” یک شبه بشود ملکه ذهن دانش آموزان و مشکل سیاستمداران ما و از آن سو آثار فاخرمان مهجور و فراموش شوند.

دعوای داعشی ها با ساسی مانکن!

وزیر آموزش و پرورش دولت روحانی در واکنش به کلیپ‌های پخش شده در فضای مجازی از رقص و پایکوبی دانش‌اموزان در مدارس ایران گفته: از دیروز سه متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود زیرا باور مردم متدین را نگران می‌کند.

یکی از این مردمان متدین داعشی، خامنه ای است و دیگری علی مطهری، نائب رئیس مجلس ملاها که خواستار اخراج مدیران این مدارس شده و گفته است: مدیران این مدارس باید برکنار شوند.

عباس کعبی، عضو داعشی خبرگان رهبری نیز شادی دانش‌آموزان را «رقاصی در مدارس» و یک برنامه از پیش طراحی شده توصیف کرده و از «ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر» خواسته تا به این موضوع ورود کند و علیه مدارس و یا دستگاه‌هایی که کوتاهی داشته‌اند اعلام جرم و به دادستانی شکایت کند.

سخنگوی آموزش و پروش شهر تهران هم در واکنش به این اظهارات از لزوم شناسایی و برخورد جدی با برگزارکنندگان این مراسم خبر داده است.

فیلم زیر: در حالیکه خامنه ای نگران تهاجم فرهنگی غرب بود، ساسی مانکن به مدارس نفوذ کرد!