حبیب رمضانخانی: از اظهارات سردار نقدی باید بر سر و روی خود کوفت و بر حال این کشور گریست 

By | ۱۴۰۰-۰۷-۱۵

سردار نقدی در نکوداشت شهدای شهرستان خرمدره، به روال سابق با ایراد سخنان مشعشع، اظهار کرده اند: «سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتارها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد. از سوی دیگر ساسانیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند»

انگار ایشان در زمانه ای که هجمه ناامیدی و غم بر این کشور خیمه زده، همچنان بر رسالت سابق خود وفادار و با قدرت می خواهند همچنان از طریق سوژه بودن، هم دیده شوند و هم موجبات امتداد اسباب خنده خلق را فراهم کنند.

شاید بتوان با تقدیم کشور به یونانیان توسط هخامنشیان کنار آمد، اما با تقدیم کشور به مغولان توسط ساسانیان، آن هم بعد از گذشت ۶۰۰ سال از سقوطشان، واقعا چه توضیح و توجیهی می توان یافت؟ حتی اگر به صرف مشابهت اسمی بخواهیم پای سامانیان را وسط بکشیم، باز یک فاصله سیصد ساله اتفاق می افتد!

اظهار فضل ایشان من را بی اختیار یاد طنزی در فضای مجازی انداخت که روزی شیخی در بالای منبر مرتب خالی بندی و دروغ های شاخدار ردیف می کرد، مستمعی در پایان به او گفته بود، با تمام آن اراجیفی که گفتی کنار آمدم ولی آن آخری را که گفتی ابوجهل، بلال حبشی را ۱۵ میلیون دلار به بارسلونا منتقل کرد را کجای دلم بگذارم!

وقتی فردی در حد مسئول هماهنگ کننده یک ارگان بزرگ، در چنان مراسمی اینگونه بر شعور مخاطب تاخته و به روال سابق مطالب کذب و خارج از واقعیت بیان می دارد، بایستی بر سر و روی خود کوفت و بر حال این کشور گریست. این که فردی در چنین جایگاهی، اولا مکرر دست به تحریف تاریخ می زند، دوم برای توجیه شرایط امروز کشور که خود متولی این وضعیت هستند، دست به هر مقایسه و دروغی یازیده و نهایت با این فهم و درک از تاریخ و شرایط زمان، بر امورات هشتاد میلیون ایرانی مسلط و برای امروز و آینده ما تصمیم گرفته و اجرا می کنند.

بی شک اگر دیروز به سخنان مشعشع و خزعبلات عده ای ناآگاه و بی سواد، از سردار قاسمی، رائفی پور و حسن عباسی ها تا اظهارات خلاف واقع نمایندگان و برخی مدعوین صداوسیما ورود و آن ها را مجبور به پاسخگویی می کردیم و در نهایت رسوایی برخی رقم می خورد، امروز چنین فضا و جایگاهی در اختیار چنین افرادی قرار نمی گرفت که ضمن دروغ پردازی و تحریف تاریخ، جرات و جسارت بدنام کردن هویت ملی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *