ابوالفضل قدیانی: پوتین و شی‌جین‌پینگ نمی‌توانند به داد علی خامنه‌ای برسند

By | ۱۴۰۰-۱۲-۱۶

ابوالفضل قدیانی: علی خامنه‌ای برای بقای حکومت غیرقانونی و نامشروع خود به دولتهای سرکوبگر چین و روسیه نیاز دارد

علی خامنه‌ای، خودکامه‌ی امروز ایران در سخنرانی دهم اسفندماه خود طبق معمول به تحریف حقایق و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و فرافکنی پرداخت. دربارهٔ تجاوز نظامی پوتین، خودکامه‌ی حاکم روسیه به کشور اوکراین، آمریکا را مقصر خواند و گفت که آمریکا اوکراین را به این روز انداخته است؛ طوری سخن گفت که اگر کسی خبر تجاوز نظامی روسیه به اوکراین را نشنیده باشد گمان خواهد کرد که آمریکا به اوکراین حمله‌ور شده و مشغول موشک‌باران و بمباران شهرهای اوکراین است. او حتی این جرئت و جسارت را به خود نداد که یک بار اسم پوتین و روسیه را بر زبان بیاورد و با دروغی آشکار منکر ایستادگی شجاعانه مردم اوکراین در کنار ارتش و دولت شد…

اما چرا علی خامنه‌ای و اعوان و انصارش این چنین خود را به روس و چین نزدیک می‌کنند و از آنان جفا می‌بینند؟ زیرا برای بقای حکومت مادام‌العمر، غیرقانونی، نامشروع و غاصبانه‌ی علی خامنه‌ای به این قدرت‌های سرکوبگر نیازمندند. اما پوتین در دامی افتاده است که خلاصی از آن برایش هزینه‌ی کمرشکنی خواهد داشت؛ با این جنایاتی که مرتکب شده و همچنان دست‌اندرکار جنایت علیه مردم اوکراین است و اگر جنون قدرت در او همچنان روزافزون شود و جامعه‌ی جهانی و مردم روسیه برای بازداشتن پوتین از این ویرانگری‌ها کاری نکنند ممکن است فجایع جبران ناپذیری برای ملت روسیه و بشریت ایجاد کند و بعید نیست که سرنوشت پوتین کم و بیش مانند سلف ناصالحش هیتلر باشد.

در هر حال پوتین و شی‌جین‌پینگ نمی‌توانند به داد علی خامنه‌ای، خود کامه‌ی ایران برسند؛ راه نجات او این است که دست از این قدرت جهنمی بردارد و استعفا دهد که راه برای رفراندوم جهت انتخاب نظام مورد قبول مردم که به اعتقاد من نظام جمهوری دمکراتیک سکولار است باز شود؛ چون این روش، مسالمت‌‌آمیزترین و خشونت‌پرهیزترین روش تغییر نظام ظالم و ستمگر است. در غیر این صورت، مردم دیر یا زود با جنبش یکپارچه‌ی خود، او را از سریر قدرت به زیر خواهند کشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *