درد و دلهای خبرساز گوگوش با هما سرشار

By | ۱۴۰۱-۰۲-۱۸

واکنش اینستاگرامی مهرداد آسمانی به مصاحبه گوگوش

میدوارم چند سال بعد از امروز خود پشیمان نباشید .. من ، مهرداد آسمانی به خاطر ساختن چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه هایی که گمان کنم می شناسید اول از خانواده خودم که باعث رنج فراوان آنها شدم و سپس از مردم خوب و دنبال کننده گان موسیقی فاخر پوزش می طلبم.

تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می نویسد و نه من … تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می نویسند … شهیار قنبری و زویا زاکاریان مفاخر ادبی کشورمان هستند و از اینکه شانس ساخت و اجرای ترانه هایشان را داشتم به خود می بالم

واکنش مسعود کیمیایی به مصاحبه جنجالی گوگوش

kimiai_050722.jpgمسعود کیمیایی، کارگردان مشهور سینما بعد از فوت همسرش در سال ۱۳۷۶ با گوگوش ازدواج کرد. این زوج در سال ۱۳۸۲ از یکدیگر جدا شدند.

گوگوش به تازگی در گفت و گویی با هما سرشار که شب گذشته از یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور پخش شد برای اولین بار اسراری از زندگی شخصی خود را فاش کرد، اسراری که تا کنون از آنها در هیچ نشست و مصاحبه ای سخن نگفته بود.

حسین لامعی، فعال رسانه ای با انتشار یک استوری (اسلاید بعدی) از واکنش مسعود کیمیایی به مصاحبه فائقه آتشین (گوگوش) همسر سابق کیمیایی خبرداد

kimiai.jpgواکنش پولاد کیمیایی به اظهارنظرها در مورد پدرش

برترین‌ها – پولاد کیمیایی در واکنش به آن‌چه در مورد پدرش، مسعود کیمیایی در مصاحبه گوگوش با هما سرشار گفته شد، می‌گوید امروز، شنبه ۱۷ اردیبهشت سالگرد فوت مادرش، گیتی پاشایی تهرانی است و از سر خاکش پیامی خواهد فرستاد و خیلی از ناگفته‌ها را خواهد گفت.

پولاد کیمیایی، بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به مصاحبه شب گذشته گوگوش با هما سرشار واکنش داد و چنین نوشت:

(عکس دوستی مادرم با گوگوش) مثالی هست که می‌گوید مجرم به صحنه جرم برمی‌گردد. فردا سالگرد فوت مادرم (گیتی پاشایی تهرانی) است. از سر خاکش پیامی خواهم فرستاد. وقت آن رسید تا در صندوق دل باز شود و خیلی ناگفته‌ها گفته شود. می‌گویند دست به مهره بازی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *