ابوالفضل قدیانی: علت فروریزی برج متروپل محصول حکومت فاسد و نامشروع خامنه ای است

By | ۱۴۰۱-۰۳-۰۸

فرو ریختن برج مترو پل موجب کشته شدن ده ها انسان بی گناه و نیز ده ها و شاید هم صدها انسان مجروح و مصدوم شد که هنوز تعداد دقیق کشته شدگان و زخمی ها مشخص نشده چون معلوم نیست چه تعداد افراد زیر آوارند ،چه تعداد زنده و چه تعداد جان باخته اند .

این فرو ریزی نماد فرو پاشی نظام جمهوری اسلامی است که بر فساد و تبعیض و ظلم بنا گردیده و تمامی نهاد های حکومتی را در تمامی عرصه ها فرا گرفته است .

علت اصلی فرو ریزی برج متروپل خطا و اشتباه انسانی در محاسبات و مهندسی نبوده و نیست چون مهندس ناظر و کارشناس سازمان نظام مهندسی به مسئولین مربوطه گزارش ها و هشدارهای لازم را برای جلوگیری از ادامه ساخت برج متروپل داده بودند اما علیرغم این گزارش ها و هشدارها شهردار ، فرماندار و استاندار از حسین عبد الباقی مالک برج متروپل که از رانت خواران و فاسدان مشهور استان خوزستان است دفاع و راه را برای ادامهٔ ساخت برج متروپل باز کرده و او را در ایجاد این جنایت یاری رسانده اند .

طبق گفته مطلعین عبدالباقی با عده ای از مقامات کشور داد و ستد و زد و بند دارد و با حمایت آنان از رانت زیادی برخوردار است و طبیعی است که سهم حامیان قدرتمندش هم محفوظ است بنابراین علت العلل فروریزی برج متروپل ، فساد و رانت خواری است که خود شاهد و سند دیگری بر فساد ساختاری در نظام استبداد دینی بر پایه ولایت مطلقه فقیه به ریاست علی خامنه‌ای مستبد خود بین و قدرت پرست ایران است .

فساد آنچنان در تار و پود این نظام تنیده که پس از رخ دادن فاجعه به جای اعزام فوری گروه های امداد و نجات در ساعات اولیه ، گروه های سرکوب با تمام تجهیزات برای خفه کردن صدای معترضان به صحنه فرستاده می شوند . چرا؟ چون حاکمیت خود از عمق و گستردگی فساد خود آگاه است و هم از آگاهی مردم از این فساد ساختاری و نیز از میزان مخالفت اکثریت قریب به اتفاق مردم با نظام جمهوری اسلامی مطلع می باشد لذا در هراس و وحشت مدام و روز افزون از ملت به سر می برد .

در این فاجعه‌ تاسف بار حسین عبدالباقی و تمامی حامیان و شرکای پیدا و پنهان وی مقصرند و مسئول و باید پاسخگو باشند اما مقصر و مسئول اصلی علی خامنه‌ای مستبد امروز ایران است که باید پاسخگو باشد .

مردم معترض هوشمندانه به درستی تشخیص داده اند که منشاء تمامی این مفاسد و فجایع و مصائبی که در عرصه های مختلف بر سر ملت آوار شده اوست . بی دلیل نیست که وقتی جان به لب می شوند به خیابان می آیند نهایتاً او را هدف می گیرند ، علیه او شعار می دهند و خواهان کنار گیریش از قدرت می شوند چون می دانند ویرانی این کشور و فقر و فلاکت انسان کشی که دامن‌گیر اکثریت قاطع ملت شده به خاطر حکومت مادام العمر غیر قانونی، نامشروع و غاصبانهٔ وی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *