تهدید روزنامه سپاه: «فوتبالیست‌ها را پرت کنید بیرون»

By | ۱۴۰۱-۱۰-۰۲

روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران در یادداشتی به فوتبالیست‌هایی که در شروع دوباره مسابقات لیگ برتر شادی پس از گل نداشتند، تاخته است؛ «ظاهراً فوتبالی جماعت همچنان می‌خواهد «نفهمند.».

این جماعت از خود متشکر که کوچک‌ترین دستاوردی هم برای ورزش کشور ندارند.

و صرفاً از جیب مردم و بیت‌المال میلیاردی دریافت می‌کنند نزدیک به سه ماه است که هر طور توانسته‌اند آب به آسیاب دشمنان قسم‌خورده کشور و مردم ریخته‌اند و در برابر حقیقت خود را به نفهمیدن زده‌اند.»

روزنامه سپاه دوباره اعتراضات را هدایت شده از خارج کشور دانسته و پیشنهاد داده: «فقط باید چند کار ساده انجام داد؛ مثلاً فلان بازیکن معترض به اعدام را احضار کرد، نصف قراردادش را کم کرد و بعد به او گفت حالا برو بقیه قراردادت را از شبکه سعودی بگیر یا اینکه بازیکنان سرخابی پایتخت را خواست و جریمه‌شان کرد، اگر درست شد که هیچ، ولی اگر در لجبازی و وطن‌فروشی آقایان همچنان روی همان پاشنه چرخید، آن وقت باید گوششان را گرفت و پرتشان کرد بیرون تا بروند کار کنند و پول دربیاورند.

باید در فوتبال را با این بازیکنان تخته کرد. شاید فرصت آن رسیده که با یک اقدام درست تمام نخاله‌های فوتبال از رئیس گرفته تا مرئوس، بازیکن، مربی و لیدر را دور ریخت و این رشته را از نو به درستی و با سلامت کامل بنا نهاد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *